Woningbouwverenigingen laten mensen flink betalen voor 'pluspunten' in hun woonomgeving: dicht bij supermarkten, openbaar vervoer, etc.
Vraagt men deze vampieren om hulp bij het verhelpen van 'minpunten': het wildplassen tegen jouw voordeur, ernstige geluidsoverlast, etc.; dan geven deze schoften doodleuk te kennen dat zijzelf er niets mee van doen hebben en laten de huurder in de ellende verzuipen!!!
Indien dit geen pure vorm van diefstal is, wat is het dan wel? Dat wat mij voornamelijk steekt is dat de overheid dit soort van flagrante onrecht goed weet te keuren!!! Denk maar eens aan het afschaffen van de verhouderingspunten, ten nadeel van de huurders!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stelletje lafhartige bloedzuigers!!!
Re: Stelletje lafhartige bloedzuigers!!!
ach, het is dikkiedik slechts weer die zijn eens-in-de-zoveel-tijd-tirade-tegen-alles-wat-met-nutsbedrijven-te-maken-heeft periode weer heeft!
Diqudick: ga lekker een hutje op de hei onveilig maken als je niet tegen het stadsleven kan, zoals al vaker is gebleken! Of ga a.u.b. terug naar je geliefde Belgie
Diqudick: ga lekker een hutje op de hei onveilig maken als je niet tegen het stadsleven kan, zoals al vaker is gebleken! Of ga a.u.b. terug naar je geliefde Belgie
-
Ik wil niet lullig doen maar gezien uw manier van schrijven zie ik de buurt al voor me.
Overlast is van deze tijd, zeker in de sociale huursector en weinig aan te doen.
Woon zelf in een mooie dure koopwoning maar in de buurt zijn een aantal sociale huurwoningen gecreeerd en we zien nu al heel wat 'andere' mensen door de straat wandelen. Ik bedoel maar.
Informeer eens bij andere buren wat zij ervan vinden en sla de handen ineen maar geef u weinig kans. tegen het wildplassen, ga 24/7 met de hogedruk spuit voor de deur staan
Overlast is van deze tijd, zeker in de sociale huursector en weinig aan te doen.
Woon zelf in een mooie dure koopwoning maar in de buurt zijn een aantal sociale huurwoningen gecreeerd en we zien nu al heel wat 'andere' mensen door de straat wandelen. Ik bedoel maar.
Informeer eens bij andere buren wat zij ervan vinden en sla de handen ineen maar geef u weinig kans. tegen het wildplassen, ga 24/7 met de hogedruk spuit voor de deur staan
-
Misschien maar goed ook dat er wat 'ander' volk in je buurt woont helpendhandje ! Dat brengt je even terug naar de realiteit. Wij wonen in een huurwoning, maar gaan die binnenkort kopen. De koopwoning-eigenaren kijken neerbuigend naar de huurders in onze straat, maar we betalen dezelfde maandlasten, dus waar heb je het over ? En ja, onze woning is sociale huur, maar met een asociaal hoog huurbedrag per maand.
Huurders zijn dus geen minder volk, en als er alleen maar elite-buurten en 'mindere buurten' zouden zijn kreeg je een heel rare woonomgeving.
Huurders zijn dus geen minder volk, en als er alleen maar elite-buurten en 'mindere buurten' zouden zijn kreeg je een heel rare woonomgeving.
-
Tuurlijk scheer ik niet iedereen over één kam maar met "anders"
bedoel ik in dit geval lieden die niet van andermans spullen af blijven, rotzooi in je tuin gooien en ''s nachts is de buurt vanalles vernielen en hun buren wakker houden, roestige herriebakken voor de deur en met regelmaat de politie .Automatisch weet de hele buurt dan al in welk straatje die figuren wonen, juist ja.
Gelukkig gaan ze binnenkort ook die woningen in de verkoop gooien, vanwege de overlast dus.
bedoel ik in dit geval lieden die niet van andermans spullen af blijven, rotzooi in je tuin gooien en ''s nachts is de buurt vanalles vernielen en hun buren wakker houden, roestige herriebakken voor de deur en met regelmaat de politie .Automatisch weet de hele buurt dan al in welk straatje die figuren wonen, juist ja.
Gelukkig gaan ze binnenkort ook die woningen in de verkoop gooien, vanwege de overlast dus.
Huurders zijn zeker geen minder volk. Maar in de praktijk zijn woningeigenaren-kopers zuiniger op hun eigen huis omdat het rechtstreeks om hun eigen portemonnee gaat. En daarom zijn ze ook zuiniger op hun eigen buurt, omdat dat ook de waarde van hun huis aangaat.Huurders zijn dus geen minder volk
Mensen die van huurder naar koper gaan zijn en worden niet minder of meer, maar je ziet ze wel hun gedrag veranderen.
-
Sluit me geheel aan bij SJZ, ik zal niet vergeten dat man en ik ook met weinig begonnen zijn en blij waren met alles, hoe klein ook en geen cent te makken hadden maar wel altijd elke cent uit eigen zak hebben uitgegeven. Maar, heb nooit op de maatschappij geteerd en nooit iets bij een ander vernield. Door hard werken zijn we waar we nu zijn, net een kleine verbouwing achter de kiezen van 60.000 euro zonder lening en vorig jaar de tuin rondom laten doen, ook zonder lening. Daarom haat ik die lui die denken jouw eigendom te mogen confisceren door hufterig gedrag. Wij zijn rijk, dat wil zeggen, we hebben geld zat maar geeft dat iemand het recht om aan mijn eigendom te zitten? Dacht het niet dus die t....leiers zoeken zelf maar eens een baan en gaan ook maar eens werken. Wij hebben er ook 20 jaar over gedaan en kunnen nu rustig genieten, ware het niet vanwege degenen die wij via de belasting onderhouden.
Denk erom, we moeten allemaal onze reet afvegen dus ik haal niemand neer maar ik verdom het anderen mijn verworven eigendom te laten vernielen.
Uch, ik heb gezegd
Denk erom, we moeten allemaal onze reet afvegen dus ik haal niemand neer maar ik verdom het anderen mijn verworven eigendom te laten vernielen.
Uch, ik heb gezegd