Mariska99 schreef:ja als brandklep weer open gezet word zou het gemaakt moeten zijn idd.. Echter moet ik hier dus weer op wachten omdat het een gevecht is wie hier voor aansprakelijk is... Maar ik gok dat ik eerdaags iemand over de vloeg ga krijgen die dit gaat oplossen. Ik blijf bellen en zeuren dat in iedergeval!!!
Dus dan is het probleem in iedergeval opgelost na 2.5 jaar dat is fijn!!!
Waarom heeft men de brandklep niet meteen weer open gezet dan?
Zo'n ingreep is dat niet. Dat mag geen grote ingreep zijn, want brandkleppen dienen ten alle tijden inspecteerbaar te zijn, dus toegankelijk!
Ja de man van Itho.. zei dus dat het niet hun "systeem" is ... Wie wel, wist hij niet?
Hij heeft er vervolgens wel na gekeken of hij het open kreeg, maar zei mij dat het niet zo makkelijk te doen was...?
@Klaas
Bedankt voor de tip, Ik ga er mee aan de slag!
Het is inderdaad waarschijnlijk dat de problemen veroorzaakt worden door het dichtzitten van de brandklep, wat eenvoudig verholpen kan worden. Graag zouden wij in contact met je komen om zo meer informatie over je situatie te krijgen en de juiste partijen in te schakelen.
Zou je daarom een privébericht naar ons kunnen sturen met je telefoonnummer?
Alvast bedankt.
Het is inderdaad waarschijnlijk dat de problemen veroorzaakt worden door het dichtzitten van de brandklep, wat eenvoudig verholpen kan worden. Graag zouden wij in contact met je komen om zo meer informatie over je situatie te krijgen en de juiste partijen in te schakelen.
Zou je daarom een privébericht naar ons kunnen sturen met je telefoonnummer?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Itho Daalderop
Ik ben even aan het zoeken naar het woord 'excuses', help me even, het staat er vast maar ik zie het niet.