LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vestia , maar ook Portaal onder toezicht.
Vestia , maar ook Portaal onder toezicht.
http://www.corporatienl.nl/oplossing-ve ... ctor-geld/
http://nijmegen.nieuws.nl/71123
Gaat lekker als je toevallig een huis van hun hebt.
http://nijmegen.nieuws.nl/71123
Gaat lekker als je toevallig een huis van hun hebt.
Re: Vestia , maar ook Portaal onder toezicht.
Ik ben dus helaas een slachtoffer van Vestia aangezien onze renovatie die eind dit jaar zou gaan beginnen niet doorgaat.
Onze straat is des duivels
Onze straat is des duivels
-
En dat zal met een aantal huurders van Portaal ook wel zo gaan gebeuren. Gelukkig niet allemaal, als ik het goed begrijp, Portaal bestaat uit een aantal min of meer zelfstandige bedrijven onder dezelfde noemer.
Ik vind het schofterig, als huurder heb je dan kans dat er een boel niet meer doorgaat.
Schijnt dat ze speculaties gedaan hebben, leuk van mensen hun geld.
Schijnt dat ze speculaties gedaan hebben, leuk van mensen hun geld.
Yep onze ex directeur heeft zitten gokken met het geld en is eruit geschopt met een oprotpremie van maar liefst 3,5 miljoen!!!!
De politiek is aan het kijken of ze dat geld terug kunnen vorderen en of ze beslag kunnen laten leggen op zijn villa op Bonaire.
Wij blijven dus in onze krotten zitten maar de huurverhogingen blijven wel gewoon doorgaan
De politiek is aan het kijken of ze dat geld terug kunnen vorderen en of ze beslag kunnen laten leggen op zijn villa op Bonaire.
Wij blijven dus in onze krotten zitten maar de huurverhogingen blijven wel gewoon doorgaan
-
hier een hele wijk zou gesloopt worden,mensen verhuizen,krijgen wel onkosten vergoeding,maar??
nieuwe huizen zijn bijna 300 duurder ook van vestia en nu laten ze de oude huizen toch maar staan tot 2017 zo en zo..
dus nu kunnen ze in die oude huizen een hoop mensen stoppen en hebben ze toch inkomsten..
en hoop balen er want ze woonden er lekker.
maar ja...wonen er nu nog hoor,huizen moeten nog opgeleverd worden...
maar ja kan niet terug,dan krijg je helemaal geen huis meer als je nu weigert..
nou zou ik blij zijn met nieuwbouw daar niet van,maar een hoop zien tegen de maandelijkse huur op,nee krijgen geen subsidie,zitten net op grens! appartementje voor 850 euro!!!!3 kamers,bizar
nieuwe huizen zijn bijna 300 duurder ook van vestia en nu laten ze de oude huizen toch maar staan tot 2017 zo en zo..
dus nu kunnen ze in die oude huizen een hoop mensen stoppen en hebben ze toch inkomsten..
en hoop balen er want ze woonden er lekker.
maar ja...wonen er nu nog hoor,huizen moeten nog opgeleverd worden...
maar ja kan niet terug,dan krijg je helemaal geen huis meer als je nu weigert..
nou zou ik blij zijn met nieuwbouw daar niet van,maar een hoop zien tegen de maandelijkse huur op,nee krijgen geen subsidie,zitten net op grens! appartementje voor 850 euro!!!!3 kamers,bizar
Hij kreeg nog geld mee?Yep onze ex directeur heeft zitten gokken met het geld en is eruit geschopt met een oprotpremie van maar liefst 3,5 miljoen!!!!
Van Portaal las ik dat ze het eerst ontkenden, beetje moeilijk als het overal staat. Stelletje hufters.
-
die vent van vestia moet toch terug betalen?althans zeggen ze?
rozemarijntje schreef:die vent van vestia moet toch terug betalen?althans zeggen ze?
Het is wel te hopen.
Maar het is toch bizar dat vele dingen zoals renovatie en dergelijke niet doorgaan? Hun jatten geld, niet de huurders.
-
ja het te erg voor woorden,
saphora vind het rot voor je,kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt...
saphora vind het rot voor je,kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt...
Degene die dit geflikt hebben moeten ze zonder geld , de laan uitsturen.
De huurders zullen op den duur wel de klos worden, wat een zooi zeg.
De huurders zullen op den duur wel de klos worden, wat een zooi zeg.