LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WBV de Kombinatie doet niets na twee keer politie bellen

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Moemans
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2012 23:30

WBV de Kombinatie doet niets na twee keer politie bellen

Ongelezen bericht door Moemans »

Om een lang verhaal kort te maken: ik woon sinds 2010 ergens en sinds ik daar woon heb ik last van de buren. Het gaat om harde muziek, ruzies waarbij met deuren geslagen word en scheldpartijen (ook naar mijn kant inmiddels)

Daarover heb ik al talloze malen geklaagd bij mijn WBV. Er is al buurtbemiddeling bij betrokken maar die hebben gefaalt. Ik zelf kan niets meer tegen die buren zeggen als ik ergens last van heb ivm met schelden en intimidatie. Er is ook sprake geweest van expres overlast veroorzaken.

De laatste twee keer dat ik belde naar WBV de Kombinatie (met mijn vaste contact persoon daar) toen was het zo erg dat ik er politie bij heb betrokken (notabene op aanraden van de Kombinatie want dan "konden ze meer doen met mijn klacht") Vervolgens heeft die contactpersoon GEEN contact meer met mij opgenomen. Ik heb hem een week later nog een keer gebeld daarna en vervolgens heeft hij weer niks meer van zich laten horen. Volgens hem was hij aan het proberen contact op te nemen met de buren, iets wat om de een of andere reden altijd minstens een maand duurt (dit gebeurt steeds als er contact opgenomen moet worden met de buren)

Ik moet nu een aangetekende brief gaan sturen naar de Kombinatie om te klagen over hoe zij omgaan met klachten. Ik heb er natuurlijk het volste vertrouwen in dat ze het serieus gaan nemen *ahum!*

Nou vooruit, gelijk dit verhaal op Tros Radar forum plaatsen dan maar. WBV de Kombinatie je bent bedankt voor het verhuren van een woning waarvan je zei dat het niet zo gehorig was, waarvan je zei dat de vorige bewoonster er uit gezet was nadat die zelf geluidsoverlast maakte, waarvan je zei "ja die buren vinden dat ook vervelend, geluidsoverlast, hadden ze zelf vroeger ook last van", waarvan ik nu natuurlijk denk "goed aangepakt die vorige buurtruzie! Er was vast niet meer aan de hand aangezien de vorige bewoonster een oude vrouw was... en ik last van heb van jonge buurman met zijn house muziek en zijn slaan tegen muren wanneer hij ruzie heeft met zijn moeder. Mischien dat de Kombinatie het straks oplost door MIJ uit de woning te zetten..."

(serieus de vorige bewoonster is er uitgezet nadat ze 's nachts keihard muziek begon te draaien en daar niet mee ophield tot de politie kwam, maar wat het verhaal daar achter is weet ik niet. Wel weet ik dat deze buren zelf ook voor geluidsoverlast zorgen dus mischien was dat ook wel een uit de hand gelopen ruzie. Mag ik fijn naar raden nu.)

Oh, en mijn buren zijn zo slim om nooit te lang hard muziek te draaien zodat als politie komt het weer stil is en ze kunnen doen alsof ik mij aanstel. Hmmm... Hoe lang zouden ze dat al doen?

Oh, en praten met andere buren heeft geen zin want die mensen wonen hier al 20 jaar en kennen iedereen. Ik heb andere buren wel eens horen klagen maar die werden letterlijk gelijk stil toen een van de buren langs liep in de gang.

Oh, en ja ik ben bezig met een andere woning zoeken. Maar is lastig he als je net verhuist bent naar een sociale woning, sta je weer jaren op de wachtlijst.

In Januari 2012 heeft de Kombinatie nog in de Spits gestaan met een verhaal van een boze ex-huurder. Dit artikel heb ik toegevoegd voor degene die geinteresseerd zijn. EDIT: Ik probeer het artikel toe te voegen maar de server zegt steeds "De bijlagequota is bereikt." Weet iemand hoe dat zit? Ik heb het artikel voorlopig hier geupload:

http://www.use.com/showoriginal.pl?set= ... 4c4c8f&p=1
http://www.use.com/showoriginal.pl?set= ... 4c4c8f&p=2

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: WBV de Kombinatie doet niets na twee keer politie bellen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb begin januari 4x de politie gebeld in een week tijd. Ook 's nachts. Dit gebeurt overal. En de verhuurder heeft een stijve nek van het wegkijken.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... jong-gezin

Gewoon de politie blijven bellen. En contact opnemen met je wijkagent.

Gesloten