Mevrouw I. schreef:
Een ander antwoord'?
Ik ben niet op zoek naar een ander antwoord, ik ben op zoek naar uberhaupt
een antwoord. De reden dat ik zal aankloppen bij het juridisch loket, is omdat ik hier geen eenduidig antwoord heb gekregen. Niemand weet hier met zekerheid te stellen of de verhuurder het mij kan verbieden om mijn partner te laten intrekken of niet. Geeft verder ook niets, want het is ook een
complexe situatie . Maar om die reden dat ik mij zal gaan wenden tot 'professionals'. Ik ga er immers wel van uit dat er een antwoord bestaat op mijn vraag.
Het is i.d.d allemaal niet zo moeilijk hoor : er is een contract getekend :
* niet roken ( dus nee, ook niet door - bezoek-
)
* bewoning door 1 persoon.
That.s it.
Er komt nu een partner bij + straks de baby.....hier moet dus over gepraat worden met de verhuurder, tot er andere woonruimte is gevonden.
Dat het video-systeem wel aangesloten dient te zijn lijkt mij wel evident anno 2016.
En dat de gemeenschappelijke ruimte bij de voordeur niet volgestouwd kan worden , nu met kinderwagen, (straks met driewielertjes en fietsen en bv vuilnis etc etc ? ) kan ook niet , i.v.m veiligheidsvoorschriften.
Of het appartement nu 45m2 is of 80m2 is niet relevant en de situatie lijkt mij niet complex , er zijn nu eenmaal afspraken gemaakt.