Ik en mijn vrouw huren nu 8 jaar in een huis van Woonbedrijf SWS HHVL te Eindhoven.
Nu is er in die 8 jaar geen enkele fatsoenlijk onderhoud/renovatie gepleegd aan het huis, als alleen 1 keer is het buiten werk geschilderd!
Gisteren is er in onze huiskamer heel de tegelvloer met geweld losgeklapt en stonden er in de gehele huiskamer 3 rijen van 2 tegels omhoog in de breedte van de huiskamer.
Men wilde gisterenavond op geen enkele manier even komen kijken naar wat er is gebeurd. Vandaag is men met veel vijfen en zessen komen kijken en zegt gewoon dat het aan mijn tegelvloer ligt!
Zelf had ik van tevoren al enige navraag gedaan van wat de oorzaak kan zijn dat mijn tegels met grof geweld zijn losgekomen van de vloer.
steeds krijg ik dan te horen dat de vloer wel moet zijn gaan werken en of de fundering en muren, omdat er extreem veel spanning op de tegelvloer is gekomen en dat daardoor de tegels zijn losgekomen!
We hebben ook al enkele jaren scheuren op enkele plekken in het huis, maar dat vind men bij het WOONBEDRIJF ook heel normaal!
Nu staan mijn vrouw en ik met de handen in het haar van wie dit probleem nu op moet gaan lossen gezien het WOONBEDRIJF geen enkele zin heeft om hun verantwoording te nemen in dit probleem.
De klachten in die 8 jaar zijn nog nooit echt goed opgelost, laat staan dat men moeite heeft genomen.
Wie ken ons verder helpen met advies!
En vooral zijn er nog meer huurders die bij het WOONBEDRIJF SWS HHVL te Eindhoven huren en ook klachten hebben over achterstallig onderhoud en of slechte afhandeling van hun klachten?
Graag zie ik alle reacties en hulp tegemoet want wij vinden dat het WOONBEDRIJF SWS HHVL ook hun plcihten moeten nakomen en de mensen fatsoenlijk helpen
Groeten
WIllie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Woonbedrijf Eindhoven SWS HHVL
Re: Woonbedrijf Eindhoven SWS HHVL
Ik zit met een raam die niet dicht gaat.. Van de baby ( deze slaapt nu ook bij ons )
Een brandgevaarlijke aansluiting in de keuken..
Een badkamer waar de Kraamzorg geen gebruik van mocht maken omdat het gevaarlijk is..
Een gipsplaat onder de schouw terwijl de rest deze schouw niet meer heeft..
Verwarmingsbuizen door de kozijnen terwijl het bij de rest netjes is weg gewerkt..
Scheuren in de tegels van de keuken..
Scheuren rondom de kozijnen
Scheuren in de muren
En zo kwam ik direct al in een lekkage wat 2 maanden duurden voordat ze deze kwamen maken
Heb ik een jaar moeten wachten op een wasmachine aansluiting in de schuur.. Wat al was afgesproken voordat ik hier kwam wonen.. Voordat ik hier kwam was er afgesproken dat deze woning zo goed als nieuw zou zijn.. Vandaar dat ze ook paar maanden bezg waren voor ik erin kwam.. Majah.. Uiteindelijk kom je erachter dat het gewoon een spoedrenovatie was aangezien niemand deze huis accepteerde behalve ik met me stomme kop.. ( ik geloof dus ook echt niemand meer op zijn woord)
En dit is het mooiste..
Mijn vrouw heeft een half jaar geleden gebeld om te vragen of de cv ketel die in de babykamer hangt verplaatst kan worden ivm met de baby die op komst was.. Volgend de meneer was diegene die hierover ging niet aanwezig, over 2 weken zou ze terug komen en dan contact met ons opnemen..
En dat had ze inderdaad gedaan.. Een opschorting van 2 jaar ivm slechte verleden.. Ik vol vraagtekens ga hierop naar Sws om te vragen waar dit op sloeg.. Eerst was het, ze is niet aanwezig.. Ik wou iemand spreken omdat dit gewoon niet door de beugel kon.. Vervolgens kwam ze aan met haar maatje.. Het zou aan mij liggen, mijn houding, mijn gedrag misschien omdat ik Turks ben en hun de mondelinge discussie niet konden winnen?? Want hallooo??? Je hebt het over mij terwijl mijn vrouw heeft gebeld..je spreekt over verleden terwijl jullie nalatig zijn en uiteindelijk zijn gekomen na mijn klachtbrief.. Reactie: Tjah zo kunnen we niet met je praten. Intussen ik naar huis en hup weer een klachtbrief.. En wat denk je, de klachtbrief die ik schrijf word behandeld door hun waar de klacht over gaat! En als bonus krijg ik een brief door weer dezelfde persoon.. U heeft woonbedrijf ernstige moeilijkheden bezorgd we leggen u een Contact lokaal verbod op voor een half jaar.. Nu een half jaar al een advocaat, en nog steeds staat bijv de raam van de babykamer open. Stoken met open ramen is financieel ook niet egt gunstig..
En het trieste is.. Wat kan je doen???
Je kan inderdaad zoals ik een advocaat nemen die ervoor zorgd dat hun hun plichten nakomen..
En een huursvermindering van 6 maanden eisen waarna de belastingdienst ook even bij je zal aankloppen omdat je over die periode geen huurtoeslag hoorde te krijgen.. Maar voor de rest.. Lijden lijden lijden en niks kunnen beginnen..
Pff heb niet eens zin om erover te typen..
Zo heb ik ooit gelezen dat ze van de VVD zeiden, verhuurders die slecht met huurwoningen omgaan pakken we de woning van af.. Nou..waar??? Waar kan ik mijn probleem kwijt???
Een brandgevaarlijke aansluiting in de keuken..
Een badkamer waar de Kraamzorg geen gebruik van mocht maken omdat het gevaarlijk is..
Een gipsplaat onder de schouw terwijl de rest deze schouw niet meer heeft..
Verwarmingsbuizen door de kozijnen terwijl het bij de rest netjes is weg gewerkt..
Scheuren in de tegels van de keuken..
Scheuren rondom de kozijnen
Scheuren in de muren
En zo kwam ik direct al in een lekkage wat 2 maanden duurden voordat ze deze kwamen maken
Heb ik een jaar moeten wachten op een wasmachine aansluiting in de schuur.. Wat al was afgesproken voordat ik hier kwam wonen.. Voordat ik hier kwam was er afgesproken dat deze woning zo goed als nieuw zou zijn.. Vandaar dat ze ook paar maanden bezg waren voor ik erin kwam.. Majah.. Uiteindelijk kom je erachter dat het gewoon een spoedrenovatie was aangezien niemand deze huis accepteerde behalve ik met me stomme kop.. ( ik geloof dus ook echt niemand meer op zijn woord)
En dit is het mooiste..
Mijn vrouw heeft een half jaar geleden gebeld om te vragen of de cv ketel die in de babykamer hangt verplaatst kan worden ivm met de baby die op komst was.. Volgend de meneer was diegene die hierover ging niet aanwezig, over 2 weken zou ze terug komen en dan contact met ons opnemen..
En dat had ze inderdaad gedaan.. Een opschorting van 2 jaar ivm slechte verleden.. Ik vol vraagtekens ga hierop naar Sws om te vragen waar dit op sloeg.. Eerst was het, ze is niet aanwezig.. Ik wou iemand spreken omdat dit gewoon niet door de beugel kon.. Vervolgens kwam ze aan met haar maatje.. Het zou aan mij liggen, mijn houding, mijn gedrag misschien omdat ik Turks ben en hun de mondelinge discussie niet konden winnen?? Want hallooo??? Je hebt het over mij terwijl mijn vrouw heeft gebeld..je spreekt over verleden terwijl jullie nalatig zijn en uiteindelijk zijn gekomen na mijn klachtbrief.. Reactie: Tjah zo kunnen we niet met je praten. Intussen ik naar huis en hup weer een klachtbrief.. En wat denk je, de klachtbrief die ik schrijf word behandeld door hun waar de klacht over gaat! En als bonus krijg ik een brief door weer dezelfde persoon.. U heeft woonbedrijf ernstige moeilijkheden bezorgd we leggen u een Contact lokaal verbod op voor een half jaar.. Nu een half jaar al een advocaat, en nog steeds staat bijv de raam van de babykamer open. Stoken met open ramen is financieel ook niet egt gunstig..
En het trieste is.. Wat kan je doen???
Je kan inderdaad zoals ik een advocaat nemen die ervoor zorgd dat hun hun plichten nakomen..
En een huursvermindering van 6 maanden eisen waarna de belastingdienst ook even bij je zal aankloppen omdat je over die periode geen huurtoeslag hoorde te krijgen.. Maar voor de rest.. Lijden lijden lijden en niks kunnen beginnen..
Pff heb niet eens zin om erover te typen..
Zo heb ik ooit gelezen dat ze van de VVD zeiden, verhuurders die slecht met huurwoningen omgaan pakken we de woning van af.. Nou..waar??? Waar kan ik mijn probleem kwijt???