LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] woonbedrijf hhvl\sws
woonbedrijf hhvl\sws
wij hebben dit jaar een renovatie gehad in de wijk bij mij zijn ze in maart begone en sins maart ben ik al aan het klagen geweest over schade en de rommel in mei kreeg ik weer schade en weer gemeldt toen kwam de opzichter van de woningbouw de heer klaassen moest nog een en het ander gebeuren met de renovatie hij maakte de punten en ik moest tekenen anders werdt het niet gemaakt nu kom ik er achter dat dat de oplevering was terwijl ze nog zat moesten doen daarna zijn ze met de noorde zon vertroken zit nog met de elende en de wooningbouw zegt de renovatie is voorbij dus niet ons probleem zit met een schade van 1500.00 euro geven ze niks om 20 brieven verstuurt en de woningbouw zegt maar dat we leugenaars zijn wat kan je hier nou aan doen weet iemand da alles al geprobeert
Re: woonbedrijf hhvl\sws
1 Lees eerst goed voor je iets tekende en maak een copy hiervan.
Ook een digitale foto kan.
2 Maar altijd vooraf foto zodat je meer bewijs hebt dat de schade door hun is veroorzaakt en zorg dat datum en tijd in camera mee genomen word en goed staat.
3 20 brieven hoeft niet, U kunt de schade ook via huur verrekenen als je voldoende bewijs hebt.
Ook een digitale foto kan.
2 Maar altijd vooraf foto zodat je meer bewijs hebt dat de schade door hun is veroorzaakt en zorg dat datum en tijd in camera mee genomen word en goed staat.
3 20 brieven hoeft niet, U kunt de schade ook via huur verrekenen als je voldoende bewijs hebt.
Re: woonbedrijf hhvl\sws
Ga vooral NIET via de huur iets verrekenen waar je denkt recht op te hebben. De huur staat hier los van en moet je gewoon betalen. Je kunt pas korten op de huur als je het aan de huurcommissie hebt voorgelegd en die zeggen dat dat kan. Doe eens gek, stuur ze eens een brief waarin je een en ander uitlegt, duidelijker dan in je post hier, je schade opnoemt en een reactie verwacht binnen tien werkdagen. Aangetekend met bericht van ontvangst versturen, of even langsbrengen op kantoor (kopie laten stempelen met datum van ontvangst)