Hier een waarschuwing voor iedereen die woonruimte zoekt in Hilversum: ik raad aan nooit te huren via woonhuis O/G.
Ik vind dit de meest onprofessionele dames die ik ooit ben tegengekomen.
Ik huur samen met mijn vriend een huis in Hilversum via deze 'makelaar'. Wij wonen hier nu ruim een jaar en we hebben tot nu toe niets anders dan gezeur gehad.
Een huisbaas die zelf probeert reparaties uit te voeren bij ons thuis terwijl hij daar volgens mij niet tot bevoegd is met als gevolg dat hij het nog erger maakt. Ongeschoolde klusjesmannen die geen Nederlands spreken langs laten komen, die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Etc, etc. Kortom, één grote ramp!
Daarnaast is woonhuis nooit bereid om grote problemen op te lossen. Zo zitten wij nu al een maand met een rattennest in huis, waarbij de ratten zelfs de woonkamer inlopen. Woonhuis roept al een maand lang dat ze het oplossen, maar er gebeurt niets. Wij moeten er zelf elke dag achteraan bellen om te kijken of er überhaupt moeite in wordt gestoken, erg vermoeiend en de mobiele kosten die hierbij komen kijken zijn natuurlijk ook niet fijn..
Het ergste is nog wel dat je altijd afgepoeierd wordt. Als ik met een klacht bij woonhuis kom krijg ik de wind van voren. Zo werd er toen ik net belde halverwege mijn zin de hoorn op de haak gegooid. Erg professioneel.
Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, ik raad aan: huur nooit via Woonhuis! Het lijkt allemaal goed geregeld te zijn (nette dames in pak, leuk bedrijfspandje, etc) maar als je eenmaal een contract hebt ondertekent... [/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Woonhuis O/G Hilversum
Woonhuis O/G Hilversum
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2013 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Ongefundeerde uitspraken / Laster
-
Spiegeltje2013
Re: Woonhuis O/G Hilversum
Hier nog een waarschuwing voor iedereen die woonruimte zoekt in Baarn: ik zal nooit huren via woonhuis O/G.
Wij hadden ook een huis gehuurt in Baarn via deze “makelaar en ook hier hebben we niks anders dan gezeur gehad.
Onderhoud en reparaties worden zelden tot nooit uitgevoerd. Bij woonhuis word ik afgepoeierd en ze lossen grote problemen gewoon niet op. Als je klaagt krijg je te horen: als het je niet bevalt dan verhuis Ik zou nooit huren via Woonhuis! Ze doen allemaal poes lief en aardig tot je het contract tekent en dan begint de ellende.
Wij hadden ook een huis gehuurt in Baarn via deze “makelaar en ook hier hebben we niks anders dan gezeur gehad.
Onderhoud en reparaties worden zelden tot nooit uitgevoerd. Bij woonhuis word ik afgepoeierd en ze lossen grote problemen gewoon niet op. Als je klaagt krijg je te horen: als het je niet bevalt dan verhuis Ik zou nooit huren via Woonhuis! Ze doen allemaal poes lief en aardig tot je het contract tekent en dan begint de ellende.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2013 15:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik neem aan dat je dan ondertussen al 5 jaar ingeschreven staat op een of meerdere wachtlijsten? Je wilt dan toch geen minuut langer blijven waar je bent als het niet nodig is? Ik vind 5 jaar nogal lang om ergens te blijven zitten waar het zo erg is.
-
Spiegeltje2013
Natuurlijk sta ik op de wachtlijst maar vlot gaat dat niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2013 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Ongefundeerde uitspraak / laster
Reden: Reden voor wijziging: Ongefundeerde uitspraak / laster
http://www.huurcommissie.nl/
Hier de gebreken naar opsturen, dan moeten ze wel de dingen maken waar je recht op hebt.
Hier de gebreken naar opsturen, dan moeten ze wel de dingen maken waar je recht op hebt.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2013 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Off-topic
Reden: Reden voor wijziging: Off-topic