Beste,
Inmiddels 1 maand zonder heet/warm water en warmte in huis.
6 monteurs langs geweest van Breman Installatie groep, bijna alles aan de cv ketel vervangen, echt heel veel liters water kwijt en veel irritaties. Breman komt er NIET meer in. Woonplus schiedam ingelicht maar daar wordt tot op heden ook weinig tot geen gehoor gegeven. Mijn woonplezier zit ver onder 0. Continu koude douche. Ik eis nu ook een nieuwe cv ketel want ik ben er klaar mee. Ik heb een zere vinger vd resetknop indrukken afgelopen maand. Ik verwacht ook een compensatie ivm continu koud water en koud huis. Wat zijn mijn rechten als huurder? Ik woon al jaren plezierig en zonder ellende. Woonplus los dit netjes op aub?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Woonplus/Breman bedankt! Al 1 maand in de kou
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Woonplus/Breman bedankt! Al 1 maand in de kou
Gebrekenbrief van de huurcommissie invullen en opsturen naar uw verhuurder.
Zie uitleg https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -onderhoud
Dat is een duidelijk signaal dat ze het snel moeten verhelpen met bijvoorbeeld een nieuwe cv ketel. Zo niet dan kan de huurcommissie huurverlaging opleggen.
Zie uitleg https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -onderhoud
Dat is een duidelijk signaal dat ze het snel moeten verhelpen met bijvoorbeeld een nieuwe cv ketel. Zo niet dan kan de huurcommissie huurverlaging opleggen.