Nu wordt DSB bank uitgelicht , maar hoe zit het dan met AFAB , deze bank doet eigenlijk hetzelfde als DSB .
Alleen AFAB cq een hypotheekadviseur gaan een stapje verder .
Daarnaast zullen ze proberen om alle fouten die ze maken ontkennen zelfs door leugens te vertellen.
Ik ben er van overtuigd dat er meer mensen zijn die met deze bank / hypotheekadviseur te maken heeft gehad.
Wat ik het meest rare van alles vindt is, als je een klacht hebt en je klaagt bij AFAB , dan zijn ze in een keer geen bank meer maar een intermediar.
Toch een beetje raar vindt ik want AFAB heeft 24 dochterbedrijven die onder de een en dezelfde eigenaar /aandeelhouder schuil gaan Dhr : maasbert schouten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AFAB / Adviseurs:
Re: AFAB / Adviseurs:
Een adviseur kunt je een schade claim bezorgen als de feiten bewijsbaar zijn en vaak staat er net tekort op papier.
De verzekeraar van deze adviseur zou dan alles moeten betalen.
oversluiten en laten helpen door betere adviseur die wel eerlijk en netjes is dan problemen in toekomst voorkomen.
De verzekeraar van deze adviseur zou dan alles moeten betalen.
oversluiten en laten helpen door betere adviseur die wel eerlijk en netjes is dan problemen in toekomst voorkomen.