Al maanden lang (2 jaar!) probeer ik contact te krijgen met Florius over
mijn hypotheek, telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Kan
enkel via een callcenter met hen in contact komen. Zelfs mijn financieel
adviseur , die rechtstreeks met hen belt,wordt schofferend door hen
behandeld. Ze komen beloftes niet na, doen toezeggingen die waardeloos
blijken enz.
Blijkbaar betaal ik zoveel voor mijn hypotheek dat men denkt "Wij doen
niets, dan zit ie lekker vast". Nou ik heb nieuws, ik ga mijn huis gewoon
verkopen om van hen af te komen!
De ergste van allemaal is de''adviseur'' van Florius zelf. Met deze man
kwam ik, na heel veel gedoe, in contact. Hij belde mij uiteindelijk en zou
direct contact opnemen met mijn adviseur. heb hem zelfs het telefoonnummer
van mijn adviseur nog gegeven. Nu 3 weken later blijkt dat de
adviseur van Florius HELEMAAL NIET gebeld heeft. Hij heeft gewoon weer niets
gedaan!
Wat moet ik doen om mijn casus met hen te bespreken, het lukt maar niet!
En. mocht iemand overwegen een hyptheek af te sluiten bij Florius... NIET
DOEN, ze behandelen hun clienten als oud vuil, je komt er niet vanaf maar
ook niet mee in contact. Wel kunnen ze heel goed de premie afschrijven.
Ik ben ten einde raad. Radar kunnen jullie niet eens aandacht besteden aan
[Ongefundeerde beweringen verwijderd door de moderator] Onderdeel van ABN AMRO nota bene!!
Ik ben ongelooflijk kwaad maar ook ten einde raad. Ik kom maar niet verder
bij deze club. WAT MOET IK DOEN?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al 2jaar geen reactie en schandalige behandelin door Florius
Al 2jaar geen reactie en schandalige behandelin door Florius
Laatst gewijzigd door Radar op 12 apr 2017 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Al 2jaar geen reactie en schandalige behandelin door Florius
Als u wilt dat Radar daar aandacht aan besteed moet u dat aan hun vragen. U bent nu op het forum. Daarnaast is Radar natuurlijk geen orgaan om uw problemen op te lossen.
Gelukkig heb ik goede ervaringen met Florius en iets zegt mij dat er meer aan de hand is. Ze zullen echt niet uit zichzelf brutaal gedrag vertonen als uw adviseur belt. En dat ze expres u zouden negeren? Ik geloof er niets van.
Gelukkig heb ik goede ervaringen met Florius en iets zegt mij dat er meer aan de hand is. Ze zullen echt niet uit zichzelf brutaal gedrag vertonen als uw adviseur belt. En dat ze expres u zouden negeren? Ik geloof er niets van.
-
- Berichten: 706
- Lid geworden op: 14 nov 2008 12:07
Re: Al 2jaar geen reactie en schandalige behandelin door Florius
Mijn ervaringen met Florius als adviseur/bemiddelaar zijn niet echt top, ze kunnen nog heel veel leren van de meeste anderen. Ze hebben daar een enorm veranderproces voor de kiezen gehad, dat merk je. Maar zo zout als TS het stelt, heb ik nog nooit meegemaakt.
Re: Al 2jaar geen reactie en schandalige behandelin door Florius
Wat wil je precies al 2 jaar van ze gedaan krijgen als ik vragen mag? Ik kan via "mijn Florius" nl veel dingen, zoals bijvoorbeeld rentemiddeling, gewoon zelf online doen.HenkHaar schreef:Al maanden lang (2 jaar!) probeer ik contact te krijgen met Florius over
mijn hypotheek, telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Kan
enkel via een callcenter met hen in contact komen. Zelfs mijn financieel
adviseur , die rechtstreeks met hen belt,wordt schofferend door hen
behandeld. Ze komen beloftes niet na, doen toezeggingen die waardeloos
blijken enz.
Blijkbaar betaal ik zoveel voor mijn hypotheek dat men denkt "Wij doen
niets, dan zit ie lekker vast". Nou ik heb nieuws, ik ga mijn huis gewoon
verkopen om van hen af te komen!
De ergste van allemaal is de''adviseur'' van Florius zelf. Met deze man
kwam ik, na heel veel gedoe, in contact. Hij belde mij uiteindelijk en zou
direct contact opnemen met mijn adviseur. heb hem zelfs het telefoonnummer
van mijn adviseur nog gegeven. Nu 3 weken later blijkt dat de
adviseur van Florius HELEMAAL NIET gebeld heeft. Hij heeft gewoon weer niets
gedaan!
Wat moet ik doen om mijn casus met hen te bespreken, het lukt maar niet!
En. mocht iemand overwegen een hyptheek af te sluiten bij Florius... NIET
DOEN, ze behandelen hun clienten als oud vuil, je komt er niet vanaf maar
ook niet mee in contact. Wel kunnen ze heel goed de premie afschrijven.
Ik ben ten einde raad. Radar kunnen jullie niet eens aandacht besteden aan
[Ongefundeerde beweringen verwijderd door de moderator] Onderdeel van ABN AMRO nota bene!!
Ik ben ongelooflijk kwaad maar ook ten einde raad. Ik kom maar niet verder
bij deze club. WAT MOET IK DOEN?
Re: Al 2jaar geen reactie en schandalige behandelin door Florius
En als iets niet kan dan kan mijn adviseur/tussenpersoon wel gewoon zaken regelen zonder probleem.sjohie schreef:Wat wil je precies al 2 jaar van ze gedaan krijgen als ik vragen mag? Ik kan via "mijn Florius" nl veel dingen, zoals bijvoorbeeld rentemiddeling, gewoon zelf online doen.