LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bank of Scotland
Bank of Scotland
Ik heb een hypotheek bij de Bank of Scotland. Kunnen daar risico’s aanzitten door de Brexit?
Re: Bank of Scotland
Dit https://www.bankofscotland.nl/ zegt de bank er zelf over.
-
Als ze de NL bankvergunning hebben gekregen zullen voordelen die er waren op termijn verdwijnen en zal het allemaal vergelijkbaar worden met andere Nederlandse banken.
Ik zou het wel nauwlettend in de gaten houden. Ze zeggen niet dat ze die bankvergunning al hebben, alleen dat het is aangevraagd.
Ik zou het wel nauwlettend in de gaten houden. Ze zeggen niet dat ze die bankvergunning al hebben, alleen dat het is aangevraagd.
Nee, dit is een ook in Nederland gevestigde bankinstelling, daar doet u zaken mee en dat zal ook zo blijven.LS18 schreef:Ik heb een hypotheek bij de Bank of Scotland. Kunnen daar risico’s aanzitten door de Brexit?
U heeft er geld geleend en betaald dat in termijnen, samen met een rentevergoeding, terug en daar is voor wat u betreft geen enkele verandering in te verwachten.
Alle banken hebben overal over de wereld hun vestigingen en activiteiten en het merendeel van die landen maakt geen onderdeel uit van de EU.