*Bericht verwijderd*
Hoe delete ik het hele onderwerp?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] *Bericht verwijderd*
-
*Bericht verwijderd*
Laatst gewijzigd door hendrikstra op 04 jul 2010 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: *Bericht verwijderd*
Je verhaal zo lezende, ben ik benieuwd op welke gronden de tegenpartij op jullie denkt kosten te gaan verhalen? Hebben jullie al contact gehad met de advocaat van de tegenpartij?
Als ik in jullie schoenen stond, dan ging ik met alle papieren naar een wetswinkel.
Trouwens wat zegt jullie verkopend makelaar hierover?
Als ik in jullie schoenen stond, dan ging ik met alle papieren naar een wetswinkel.
Trouwens wat zegt jullie verkopend makelaar hierover?
De koopster heeft geen poot om op te staan, riekt meer naar intimidatie naar uw kant. Koopster is twee maal het contract niet nagekomen en ontbindende voorwaarden zijn niet nagekomen. Onder voorbehoud van financiering kan enkel als drie banken geen hypotheek willen verstrekken. In een rechtzaak "als het al zover komt" gaat ze volledig mank.
Ronald G,
2 banken zijn al genoeg.
TS,
LAat koopster maar dreigen. Dien een tegenvordering in door de boete op te eisen van 10%. Kans is veel groter dat jij die krijgt dan dat zij gelijk krijgt.
2 banken zijn al genoeg.
TS,
LAat koopster maar dreigen. Dien een tegenvordering in door de boete op te eisen van 10%. Kans is veel groter dat jij die krijgt dan dat zij gelijk krijgt.
Marcel:
Plus het nadeel dat TS lijdt als het huis aan een ander voor minder wordt verkocht; een eventueel hoger bedrag blijft voor TS.
TS: Let op de gerechtelijke kosten: via die informele tussenstap van eventuele huur (waardoor de juridische positie van TS enigszins is verzwakt maar niet aangetast), kan de rechter beslissen dat TS (een deel van) de gerechtelijke kosten voor eigen rekening moet nemen.
Niet laten intimideren door advocaat van de tegenpartij: hij/zij probeert alleen maar te redden wat er te redden valt. Een adequate schriftelijke reactie is zeker vereist.
Plus het nadeel dat TS lijdt als het huis aan een ander voor minder wordt verkocht; een eventueel hoger bedrag blijft voor TS.
TS: Let op de gerechtelijke kosten: via die informele tussenstap van eventuele huur (waardoor de juridische positie van TS enigszins is verzwakt maar niet aangetast), kan de rechter beslissen dat TS (een deel van) de gerechtelijke kosten voor eigen rekening moet nemen.
Niet laten intimideren door advocaat van de tegenpartij: hij/zij probeert alleen maar te redden wat er te redden valt. Een adequate schriftelijke reactie is zeker vereist.
-
*Bericht verwijderd*