Heb al een lening lopen bij Amstelgeld. Wil over een tijd een huis kopen en wellicht de lening in de hypotheek zetten ofzo. Ik heb zoiets, ik heb me lening al lopen bij Amstelgeld, dus waarom zou ik de hypotheek dan ergens anders af gaan sluiten. Ik heb namelijk (nog) niets te klagen over Amstelgeld.
Als iemand negatieve ervaringen heeft met hypotheken van Amstelgeld hoor ik het wel graag btw.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Binnenkort hypotheek afsluiten
Binnenkort hypotheek afsluiten
Laatst gewijzigd door kladem op 29 aug 2008 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Binnenkort hypotheek afsluiten
Kladem, ga je nu op elk financieel onderwerp van dit forum reclame zitten maken? Nogmaals, hou toch op met deze schaamteloze actie, lees de reacties op Amstelgeld verderop (het zijn een aantal pagina's) en neem je potentiele klanten serieus i.p.v. ze op deze manier te beledigen. Neem contact op met afdeling marketing. Die hebben vast nog met geld over de ruggen van mensen verdiend om in een roze wolk jullie fantastische aanbiedingen kenbaar te maken. Dit is wel heel goedkoop.
daar zitten allemaal van die 16 jarige trutjes die denken dat ze het al gemaakt hebben en dat jij afhankelijk van hun bent.
Daarnaast krijg je eerst talloze voorstellen die je ondertekent en uiteindelijk wordt het steeds duurder.
Een stel amateurs zijn het!
Daarnaast krijg je eerst talloze voorstellen die je ondertekent en uiteindelijk wordt het steeds duurder.
Een stel amateurs zijn het!
-
Jammer. Ik kom niet echt wijs uit deze berichten.
-
Of kladen nou wel echt iemand is of niet, kan iemand me in ieder geval vertellen of een hypotheek bij Amstelgeld een goede keus is? En dan met name een hypotheek voor starters. Aan wat voor rentepercentage moet ik denken? En hoe lang zou de aflostermijn zijn? Sorry, maar ik wil mijn eerste huis en weet nog niet zoveel van hypotheken enzo af. Heb al gekeken bij Afab o.a. maar daar zag ik een hoop negatieve reacties. Dus mensen die al een hypotheek bij Amstelgeld hebben lopen, meld je please. thxx
Hoi Nachtelf,
Ik begrijp je vraag, ik heb een wedervraag. Waarom bij AFAb/Amstelgeld kijken?
Beiden staan bekend als de 'snelle jongens' oftewel snel veel geld verdienen. Daar is ook het beloningssysteem van adviseurs op afgestemd. Dat het belang van jou als klant dan allicht in het geding komt is niet zo verwonderlijk, je leest hier meer dan genoeg verhalen daarover.
Als ik in jou schoenen stond zou ik het volgende doen.
Orienteer je eerst goed, bijvoorbeeld via http://www.erkendhypotheekadviseur.nl/ er zijn nog meer dergelijke sites. Zet je wensen en vragen op een rij.
Ga dan eerst een oerienterend gesprek aan met je eigen bank. Zij kennen je en willen over het algemeen graag meer zaken met je doen.
Zoek een of twee onafhankelijke adviseurs. Bijvoorbeeld via http://www.netbytes.nl/seh/register_search.php
Ik zou dat op basis van mijn eigen postcode doen, een plaatselijk werkende goed bekend staande adviseur zal je niet gauw om de tuin leiden, ik heb dat al vaker betoogd.
Maak op basis van die drie een keuze, of als het niet goed bevalt kun je nog een ander benaderen.
Succes!
Jack
Ik begrijp je vraag, ik heb een wedervraag. Waarom bij AFAb/Amstelgeld kijken?
Beiden staan bekend als de 'snelle jongens' oftewel snel veel geld verdienen. Daar is ook het beloningssysteem van adviseurs op afgestemd. Dat het belang van jou als klant dan allicht in het geding komt is niet zo verwonderlijk, je leest hier meer dan genoeg verhalen daarover.
Als ik in jou schoenen stond zou ik het volgende doen.
Orienteer je eerst goed, bijvoorbeeld via http://www.erkendhypotheekadviseur.nl/ er zijn nog meer dergelijke sites. Zet je wensen en vragen op een rij.
Ga dan eerst een oerienterend gesprek aan met je eigen bank. Zij kennen je en willen over het algemeen graag meer zaken met je doen.
Zoek een of twee onafhankelijke adviseurs. Bijvoorbeeld via http://www.netbytes.nl/seh/register_search.php
Ik zou dat op basis van mijn eigen postcode doen, een plaatselijk werkende goed bekend staande adviseur zal je niet gauw om de tuin leiden, ik heb dat al vaker betoogd.
Maak op basis van die drie een keuze, of als het niet goed bevalt kun je nog een ander benaderen.
Succes!
Jack