Wie kan mij helpen??
Mijn vriend en ik willen graag een huis kopen maar ik heb 1 A coderig en 2 A2 coderingen.
De A2 coderingen zijn in 2005 beëindigd en dus afgeslost.
De hypotheker kan ons niet verder helpen met een hypotheek
Waar kan ik nu wel heen voor een hypotheek??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hypotheek met 2 x A2 codering
-
Re: Hypotheek met 2 x A2 codering
Naar een goede onafhankelijke adviseur (geen keten)
Bedankt voor de reatie.
Waar kan ik die vinden en hoe weet ik dat ze goed zijn en niet te hoge bedragen berekenen
Waar kan ik die vinden en hoe weet ik dat ze goed zijn en niet te hoge bedragen berekenen
En waarom geen keten??Naar een goede onafhankelijke adviseur (geen keten)
Ga gewoon maar alle banken enz af, hopelijk kom ik met een persoonlijke uitleg van de situatie wat verder
Is heel moeilijk momenteel. In de huidige kredietmarkt wil geen bank slechte leningen meer in de boeken. Liever geen hypotheek ipv een bkr post.
Mijn ervaring is wel dat de goede onder de kwaden lijden. Mensen met echt een verhaal komen hierdoor ook niet meer aan de bak.
Mijn ervaring is wel dat de goede onder de kwaden lijden. Mensen met echt een verhaal komen hierdoor ook niet meer aan de bak.
2x een A2 codering. Dan moet je wel een heel goed verhaal hebben wil je nog ergens een financiering krijgen. Zeker in de huidige financieringsmarkt.
Lijkt me niet verstandig om momentee te gaan kopen. Immers is in het verleden gebleken dat financieringen jullie niet "goed af gaan". Los de problemen op en blijf voorlopig gewoon huren tot het moment dat de brk registratie is verlopen.
Lijkt me niet verstandig om momentee te gaan kopen. Immers is in het verleden gebleken dat financieringen jullie niet "goed af gaan". Los de problemen op en blijf voorlopig gewoon huren tot het moment dat de brk registratie is verlopen.