Hallo,
Mijn parter en ik zijn bezig een huis te kopen.Nu heb ik ooit een dwangebevel tot betaling gehad
(Cz verzekeraar) en daarna direct betaald.
Verder heb ik wel eens aanmaningen gehad maar geen dwangebevel en momenteel geen Krediet bij de bank of schulden.
Kan ik nu nog wel een hypotheek krijgen???! Mijn partner is trouwens nooit een "wanbetaler" geweesr.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hypotheek na ooit schuld
Re: hypotheek na ooit schuld
Lijkt me wel, maar gezien je betalingshistorie zou je er m.i. goed aan doen om even stil te staan bij het feit of je wel klaar bent voor een levensbepalend financieel product als een hypotheek.hulphypotheekspoed schreef:Hallo,
Mijn parter en ik zijn bezig een huis te kopen.Nu heb ik ooit een dwangebevel tot betaling gehad
(Cz verzekeraar) en daarna direct betaald.
Verder heb ik wel eens aanmaningen gehad maar geen dwangebevel en momenteel geen Krediet bij de bank of schulden.
Kan ik nu nog wel een hypotheek krijgen???! Mijn partner is trouwens nooit een "wanbetaler" geweesr.
je kan deze vraag ook stellen aan je hypotheekadviseur.
het ligt er maar net aan hoelang geleden je dit dwangbevel kreeg. voordat je er een dwangbevel ligt is er al het een en ander aan vooraf gegaan, dus je zal best een BKR notering hebben gehad.
het ligt er maar net aan hoelang geleden je dit dwangbevel kreeg. voordat je er een dwangbevel ligt is er al het een en ander aan vooraf gegaan, dus je zal best een BKR notering hebben gehad.
Iedereen kan bij bkr opvragen hoe zijn/ haar status is. Dan kom je in een aanbraagtraject niet oor verrassingen te staan. Aanvraagformulier is bij de bank verkrijgbaar, wel persoonlijk dus ook een voor partner meenemen en invullen.