LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheek zoeken voor banksparen

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
svdmeer

Hypotheek zoeken voor banksparen

Ongelezen bericht door svdmeer »

Ik ben op zoek naar een hypotheek en qua aflossing wil ik graag gaan banksparen.

Ik heb inmiddels een afspraak met de hypotheker. Ik vraag mij wel af in hoeverre deze intermediair werkt met aanbieders die als aflossingsmogelijkheid banksparen hebben.

Welke intermediairs doen veel zaken met aanbieders die aan banksparen doen?

Ik weet dat SNS, ABN-AMRO en RaboBank aan banksparen doen, daar kan ik ook langs gaan. Maar dat is nog maar een heel beperkt aantal aanbieders.

kweenie

Re: Hypotheek zoeken voor banksparen

Ongelezen bericht door kweenie »

Er zijn niet heel veel aanbieders van bankspaar-hypotheken. Op de site van de veh staat een lijstje aanbieders:
http://www.eigenhuis.nl/VerenigingEigen ... anksparen/

Als je bij de hypotheker-site naar de lijstjes met rentestanden gaat, dan zie je in elk geval een aantal aanbieders hiervan terug. Je kunt welliswaar niet specifiek een bankspaar-lijstje samenstellen, maar ik neem aan dat ze in het lijstje met rentetarieven van bv. een annuiteitenhypotheek alleen die aanbieders vermelden waar ze zaken mee doen, en dat ze van die aanbieders ook de bankspaarproducten zullen aanbieden.

Gesloten