Goedendag,
Deze maand heb ik een afspraak staan met een hypotheek adviseur voor de aanvraag van mijn eerste hypotheek.
Hiervoor moet ik een maand afschrift tonen van mijn rekening.
Echter heb ik deze maand eenmalig 5 euro overgemaakt naar een goksite.
Is er iemand die mij kan vertellen of dit een probleem is voor een bank m.b.t. het afgeven van een hypotheek offerte?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
DLK
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hypotheekaanvraag goksite
Re: Hypotheekaanvraag goksite
Geen enkel probleem.
Ik lees dit wel iets anders......
Zo lijkt het of dat een Drank, Gok en Alcohol verslaafde maar 1 maand netjes hoeft te zijn....?
Maar ook iemand die een Auto koopt bij het hier op dit forum bekende Jetcars Rotterdam.... zou ik liever
niet zo snel een Hypo geven!
Zo lijkt het of dat een Drank, Gok en Alcohol verslaafde maar 1 maand netjes hoeft te zijn....?
Maar ook iemand die een Auto koopt bij het hier op dit forum bekende Jetcars Rotterdam.... zou ik liever
Reactie gaat helemaal nergens over. Moneyman gaf al een duidelijk en afdoende antwoord waar TS iets aan heeft !stofzuigertje schreef:Ik lees dit wel iets anders......
Ik bedoelde dat je die vraag ook anders kan lezen.....
Als je twijfelde 1 maand later aanvragen als er iets op zou staan waarover je twijfelde....
En maand afschrift... ik print elke periode die ik wil dus weekje eerder of later en de vreemde overboeking valt er weer af....
Als je twijfelde 1 maand later aanvragen als er iets op zou staan waarover je twijfelde....
En maand afschrift... ik print elke periode die ik wil dus weekje eerder of later en de vreemde overboeking valt er weer af....
@DLK036,
Het tonen van een maandoverzicht van uw bankrekening dient er voor om aan te tonen dat u over een bankrekening(nummer) beschikt.
U kunt alle betalingen (bedragen en namen van de ontvangers) en de begin en eindsaldi gewoon witten (onherleidbaar maken).
Het gaat nl. helemaal niemand iets aan, ook de bank niet, op welke wijze en aan wie u uw geld besteed.
Uw inkomen zal worden getoetst middels een door u aan te leveren werkgeversverklaring.
Uw mogelijke leningen etc. worden getoetst bij het BKR.
M.a.w. alleen uw bankrekeningnummer en datum afschrift moet leesbaar zijn en niets meer dan dat.
Vr.gr. mein33
Het tonen van een maandoverzicht van uw bankrekening dient er voor om aan te tonen dat u over een bankrekening(nummer) beschikt.
U kunt alle betalingen (bedragen en namen van de ontvangers) en de begin en eindsaldi gewoon witten (onherleidbaar maken).
Het gaat nl. helemaal niemand iets aan, ook de bank niet, op welke wijze en aan wie u uw geld besteed.
Uw inkomen zal worden getoetst middels een door u aan te leveren werkgeversverklaring.
Uw mogelijke leningen etc. worden getoetst bij het BKR.
M.a.w. alleen uw bankrekeningnummer en datum afschrift moet leesbaar zijn en niets meer dan dat.
Vr.gr. mein33
Dat heeft letterlijk niets met de vraag van TS te maken,...stofzuigertje schreef:Ik bedoelde dat je die vraag ook anders kan lezen.....
Ondertussen is het antwoord al gegeven.