Pardon, ik had u natuurlijk niet moeten tutoyeren.. vergeef me.
Ik blij, u blij.
Bij deze rechtgezet.
Ik was op uw website " jmjfd.nl" aan het kijken naar het telefoonummer, maar het is al overbodig. Ik kan alleen bij u terecht na een zakelijke taalcursus.
Dat is op zich niet slecht alleen als u dan een cursusje begrijpend lezen doet, staan we quitte.
Om enige verwarring te voorkomen, M en Mmichel zijn één en dezelfde persoon.
Gegroet
M of Mmichel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hypotheekverstrekking
Re: Hypotheekverstrekking
Toch nog even een opmerking. Johil schijnt zich niet bewust te zijn van enige foute inschattingen. Die zullen zich ongetwijfeld beroepshalve ook voordoen wat dan weer jammer is voor de klanten van dit omhooggegevallen bureau!
Bij een proffesioneel normaal bureau, die zich wel in kan denken dat iemand een beetje zijn taal wijzigt na enige malversaties bij de huidige verstrekkers, is mijn hypotheek gewoon en zonder morren afgehandeld.
Een beetje brutaal om iemand op deze wijze te benaderen! En ondanks dat je op je fouten gewezen bent vertik je het om je excuses aan te bieden. Prima, maar zet wel weer jouw beroepsgroep te kijk als onbetrouwbare geldwolven die niet luisteren en lezen, maar alleen voor eigen gewin zoveel mogelijk slachtoffers willen winnen! Toch>?
Gefeliciteerd!
Bij een proffesioneel normaal bureau, die zich wel in kan denken dat iemand een beetje zijn taal wijzigt na enige malversaties bij de huidige verstrekkers, is mijn hypotheek gewoon en zonder morren afgehandeld.
Een beetje brutaal om iemand op deze wijze te benaderen! En ondanks dat je op je fouten gewezen bent vertik je het om je excuses aan te bieden. Prima, maar zet wel weer jouw beroepsgroep te kijk als onbetrouwbare geldwolven die niet luisteren en lezen, maar alleen voor eigen gewin zoveel mogelijk slachtoffers willen winnen! Toch>?
Gefeliciteerd!