LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klant onvriendelijkheid
klant onvriendelijkheid
Het wordt er niet beter op;
Laatst gewijzigd door Sjaaki op 18 jun 2007 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: klant onvriendelijkheid
Als er teveel fouten voor het afsluiten in zit, veel plaatselijke banken die zelf mogen beslissen of spoed kunnen regelen zoals Rabo, Fortis en soms zelfs Postbank via postkantoor, ook Abn Amro, en die zijn wel iets duurder, maar kunnen als U alle stukken mee had het binnen enkele dagen, soms zelfde dag nog rond maken.
Nu nog oversluiten is erg duur, maar waarom ging U niet naar een andere, de taxatie, zouden diverse tussenpersonen niet alle vormen maar meestal ook nog iets kunnen doen!
Zelf ook een maal een foute hypotheek geweigerd, de goedkope aanbieding ging niet door, afgewezen, vlak voor overdracht en zelfde dag nog rond gekregen, het bleek niet eens aangevraagt, maar ze wilde een duurdere hypo zo er door drukken met hoge winstmarge, de bank die geweigerd had, wist van niets, en de tussenpersoon was onbekend, zo verkopen ze toch dure hoge winst en provisie hypotheken, en dan mag niet, dus nu had hij voor niets gewerkt!
Door de AFM is deze nu op non aktief gezet!
Nu nog oversluiten is erg duur, maar waarom ging U niet naar een andere, de taxatie, zouden diverse tussenpersonen niet alle vormen maar meestal ook nog iets kunnen doen!
Zelf ook een maal een foute hypotheek geweigerd, de goedkope aanbieding ging niet door, afgewezen, vlak voor overdracht en zelfde dag nog rond gekregen, het bleek niet eens aangevraagt, maar ze wilde een duurdere hypo zo er door drukken met hoge winstmarge, de bank die geweigerd had, wist van niets, en de tussenpersoon was onbekend, zo verkopen ze toch dure hoge winst en provisie hypotheken, en dan mag niet, dus nu had hij voor niets gewerkt!
Door de AFM is deze nu op non aktief gezet!