| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moneyou heel vėėl gedoe....
Moneyou heel vėėl gedoe....
MoneYou hypotheek geen gedoe...dus wel en heel erg veel. Had alle stukken vooraf klaar, maar moneyou beoordeelde steeds heel erg laat de stukken en draineerde volgens mij, bewust de aanvraag. Vroegen daarna om andere formaten, weer lange tijd voor beoordeling en dan werd het stuk afgewezen, soms drie keer insturen en dan toch goed, rara ? Dan alweer een ander stuk moeten insturen, weer lang wachten. Daarna opnieuw extra andere stukken, stukken die 2 weken duurden om op te vragen(ABP), weer na insturen zeer lang wachten enz enz... Door de drukte bij MoneYou en kennelijk kwalitatief laag geschoold personeel welke de ingestuurde documenten niet kunnen beoordelen, of omdat ik van de moederMy afkom(ABN) hebben zij bewust de termijn van de aanvraag laten verlopen. Betrof slechts een oversluiting van hypotheek van minder dan 50% WM met een dubbelinkomen waarop dubbel zo hoge hypotheek mogelijk is. Risico 0%. " Moneyou " veel te veel gedoe dus zonder enige service.
Re: Moneyou heel vėėl gedoe....
Trouwens...heb op de site van MoneYou ook een review gegeven...maar ja..die plaatsen zij niet natuurlijk.
-
een vraag, een antwoord
Moneyou is wel lekker goedkoop hè, vooral dat execution only gebeuren!hps schreef:MoneYou hypotheek geen gedoe...dus wel en heel erg veel. Had alle stukken vooraf klaar, maar moneyou beoordeelde steeds heel erg laat de stukken en draineerde volgens mij, bewust de aanvraag. Vroegen daarna om andere formaten, weer lange tijd voor beoordeling en dan werd het stuk afgewezen, soms drie keer insturen en dan toch goed, rara ? Dan alweer een ander stuk moeten insturen, weer lang wachten. Daarna opnieuw extra andere stukken, stukken die 2 weken duurden om op te vragen(ABP), weer na insturen zeer lang wachten enz enz... Door de drukte bij MoneYou en kennelijk kwalitatief laag geschoold personeel welke de ingestuurde documenten niet kunnen beoordelen, of omdat ik van de moederMy afkom(ABN) hebben zij bewust de termijn van de aanvraag laten verlopen. Betrof slechts een oversluiting van hypotheek van minder dan 50% WM met een dubbelinkomen waarop dubbel zo hoge hypotheek mogelijk is. Risico 0%. " Moneyou " veel te veel gedoe dus zonder enige service.
Zo te lezen had je je stukken wel klaar liggen, maar niet compleet of verouderd.
Gegevens ABP kun je zo downloaden van de site van het ABP of op MijnPensioenoverzicht.
En dat ze traag zijn, dat zou best kunnen, 't is een drukke tijd.
Laatst gewijzigd door een vraag, een antwoord op 16 dec 2015 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
arvandongen
IJzersterk! LOLGJvdZ schreef:Stond de woning onder water?hps schreef:MoneYou hypotheek geen gedoe...dus wel en heel erg veel. Had alle stukken vooraf klaar, maar moneyou beoordeelde steeds heel erg laat de stukken en draineerde volgens mij, bewust de aanvraag.