LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volmacht ING, wie heeft ervaringen?

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
adeenah

Volmacht ING, wie heeft ervaringen?

Ongelezen bericht door adeenah »

Hallo,

Ik heb van ING na 6 maanden achterstand in de hypotheek door ziekte en partner baan verlies nu een volmacht gekregen.
Een hoge rent van 6,2 rust op onze hypotheek waardoor de maandlasten nu beiden in de ww/wia niet op zijn te hoesten.

Zelf verkopen willen we wel maar de ING geeft de makelaar geen garantie dat zijn kosten gedekt zijn bij verkoop.
Nu wilde we het zelf proberen te verkopen maar blijkt uit de volmacht dat we dit maar 6 maanden zelf mogen proberen te verkopen, eigenlijk weg gegooid geld wat we niet eens hebben.
Hierna zal ING weer een volmacht ondertekend willen hebben.

Ik weet eigenlijk niet meer wat te doen, we komen met een gezin rond van 1300 euro terwijl de vaste lasten vele male hoger liggen.
Hypotheek is alleen al 1060 p.m

Ing maakt de volmacht aantrekkelijk door alles uit handen te nemen de kosten te dekken van de makelaar en notaris bij verkoop (dan ineens wel)
Op te knappen wat nodig is voor de verkoop (niet nodig het huis is in perfecte staat)

Doen we verstandig hier aan?
En wat als we weigeren te tekenen?

Een rest schuld van 30.000 - 80.000 is niet misselijk na verkoop en bij executie zal dit tot een ton kunnen oplopen.
De schuldsanering is onvermijdelijk na verkoop dat is wel duidelijk :(

Wij hebben verder geen andere schulden op dit moment
Wel nog 1,5 jaar 1 lopende persoonlijke lening bij sns, deze betalen wij nog netjes elke maand

Ik hoop dat er iemand hier is die mijn vragen kan beantwoorden
Laatst gewijzigd door Radar op 19 apr 2016 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

adeenah

Re: Volmacht ING, wie heeft ervaringen?

Ongelezen bericht door adeenah »

niemand?

tijger1

Re: Volmacht ING, wie heeft ervaringen?

Ongelezen bericht door tijger1 »

Hebt u een hypotheek met NHG. Bij verkoop zijn er geen notariskosten. Afgezien van het doorhalen van de hypotheek in een normale situatie. En dat gebeurt bij u dus niet.

Gesloten