Sinds in 2017 Stater de zaakjes van WUH verzorgt loopt bij mij, nadat het 26 jaar goed is gegaan, alles in het honderd.
Zijn er meer mensen met dergelijke klachten.
26 jaar loopt bij mij een automatische incasso die een Kapitaalverzekering, zgn Premievoordeelplan, onderhoudt. Het is een overblijfsel van een oude spaarhypotheek, maar heeft een aantrekkelijke bodemremte van 4%.
Sinds Stater overnam is de incasso gestopt en krijg ik maandelijkse nota's. Handmatige betalingen worden teruggestort. 4 maande, vele emails, SEPA formulieren en belletjes verder is er niets veranderd en sta ik machteloos tegenover Stater. Wat is hier aan de hand?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WestlandUtrecht via Stater
-
Joepie Joepie
Re: WestlandUtrecht via Stater
Hoi Thomas,
WU is uit de hypotheek markt aan het stappen (biedt geen nieuwe hypotheken aan, onaantrekkelijk rente voorstellen na einde rentevast periode en als enige hypotheekverstrekker aan einde looptijd verplicht totaal aflossen). Ligt niet aan Stater.
Wat is je vraag, probleem?
Ik help graag.
Joep
WU is uit de hypotheek markt aan het stappen (biedt geen nieuwe hypotheken aan, onaantrekkelijk rente voorstellen na einde rentevast periode en als enige hypotheekverstrekker aan einde looptijd verplicht totaal aflossen). Ligt niet aan Stater.
Wat is je vraag, probleem?
Ik help graag.
Joep
-
WestlandUtrecht Bank
Beste Thomas,
Vervelend om te horen dat er zaken niet soepel lopen na de overgang naar Stater. Wilt u een mail sturen met uw leningnummer en een iets uitgebreidere beschrijving van de situatie naar [email protected]?
Wij gaan ons best doen u zo snel mogelijk verder te helpen.
Met vriendelijke groet,
WestlandUtrecht Bank
Vervelend om te horen dat er zaken niet soepel lopen na de overgang naar Stater. Wilt u een mail sturen met uw leningnummer en een iets uitgebreidere beschrijving van de situatie naar [email protected]?
Wij gaan ons best doen u zo snel mogelijk verder te helpen.
Met vriendelijke groet,
WestlandUtrecht Bank
-
Joepie Joepie
Hoi WU B,
Misschien kun jij mij ook helpen?
In heb aflosnota aangevraagd voor hypotheek inclusief saldering van vermogen dat bij NN staat (voorheen WU E).
NN wil graag meewerken:
Groetjes,
Joep
Misschien kun jij mij ook helpen?
In heb aflosnota aangevraagd voor hypotheek inclusief saldering van vermogen dat bij NN staat (voorheen WU E).
NN wil graag meewerken:
WU vooralsnog totaal niet...Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben een verzoek ontvangen van de klant om het saldo van de beleggingsrekening te gebruiken voor aflossing van de hypotheek. Zie onderstaande mail van klant die jullie ook ontvangen hebben.
Het saldo staat volledig liquide en kan naar jullie worden overgemaakt. Graag ontvangen wij van jullie een opdracht en akkoord om het saldo van de beleggingsrekening naar jullie over te boeken.
Zodra wij deze opdracht hebben ontvangen maken wij het saldo direct naar jullie over.
Zijn er nog vragen of onduidelijkheden dan horen wij dat graag.
Groetjes,
Joep