LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de waarheid mag niet

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
hert

de waarheid mag niet

Ongelezen bericht door hert »

hallo
op kapaza.be en 2dehands.be mag men de mensen niet waarschuwen!! over raszuiver chihuahua's en ook niet van andere rassen!!! ik zei nogthans geen namen ofzo,alleen mensen waarschuwen voor bedriegers en dat ze goed moeten oplettten en uitkijken!! info moeten vragen overal en nog moet men uitkijken en dat schoot in verkeerde keelgat van een fokker uit.....durf het alleens niet te zeggen hier!! erg hé dat men niet mag de mensen waarschuwen voor wat hun kan overkomen,ben zeer teleur gesteld over die 2 sittes,dat ze daar aan mee doen!! en bedriegers de vrije gang maar laten gaan!!! :(
ze hebben mij geblokkeerd !!!ik zei nog thans GEEN namen !!!

Soraya

Re: de waarheid mag niet

Ongelezen bericht door Soraya »

Hoe spijtig ook, mensen willen zich er niet eens in verdiepen. En als iemand voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten... dat gaat niet altijd op. En als het fout gaat, dan weten de mensen wel hun mond open te doen.
Tja dan maar hardleers en moeten ze het op de verkeerde manier leren, met alle gevolgen voor de dieren in de tussentijd. Want deze zijn de dupe ervan.

Gesloten