Pas op, er worden op dit moment pups verkocht in Geffen ( noord brabant, nabij Oss) in een woonwagenkamp, die parvo hebben of met zich mee dragen.
Afgelopen twee weken zijn er twee pups aan dood gegaan die daar gekocht werden, een poedel en een engelse bulldog. Als u hun verhaal wilt lezen kunt u op google de zoekwoorden gebruiken " pup geffen " u vind dan op een hondenforum hun verhaal!
Ze zetten hun pups te koop op marktplaats en misschien andere sites, met plaatsnamen rond geffen, ook s hertogenbosch. Als u naar geffen moet komen om de pup te bekijken, doe dit dan niet, parvo is een gevaarlijke ziekte waar ze vaak dood aan gaan.
De mensen hebben ook chihuahua reutjes ter dekking, deze kunnen ook parvo overbrengen op uw hondje.
U bent gewaarschuwd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] parvo pups in woonwagenkamp in Geffen noord brabant
-
-
Re: parvo pups in woonwagenkamp in Geffen noord brabant
Bel 144 Red een Dier: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... renpolitie
Om dit direct te melden!
Om dit direct te melden!
inderdaat mensen koop op het kampje in geffen geen pup ik beb er idd met me vriendin een engelse bulldog pup gekocht en die hebben we 5 dagen later in moeten laten slapen plus we hebben er een dieren arts rekening van 500 euro aan overgehouden plus het hondje was ook nog 600 euro ik hoop dat veel mensen dit lezen want ik gennen het niemand een ziek hondje te kopen want je geets al vanaf de eerste minuut om het hondje en ik gun het ook niemand zoo veel geld te verliezen mvg martijn van den anker
Wat erg toch. Zielig voor iedereen en pijnlijk voor de jonge honden.
Wat je al kan weten als mensen veel rassen verkopen dat het handelaren zijn en soms zieke dieren verkopen.
Wat je al kan weten als mensen veel rassen verkopen dat het handelaren zijn en soms zieke dieren verkopen.
Zijn daar ook border collies en chi's? Ik heb in die buurt ook een besmette pup gekocht. Na 6 dagen en heel veel leed is hij in Mijn armen gestorven. Achteraf een handelaar die meerdere namen hanteert