Na ontvangen van exploit van overbetekening,met alle kosten vandien,heb ik deurw. nr1 gebeld,en vernomen dat ze deze doorgestuurt hadden naar deurw.2 die al loonbeslag heeft gelegd voor een andere zaak,dus maw,ze willen geld vangen voor een zaak die overgedragen is.
kan dit zomaar?
Tevens had ik om een overzicht gevraagd bij deurw.1.
Exploit en overzicht zijn van de zelfde dag,maar bedragen komen niet overeen.
Tevens heeft deurw.1 nog 3 zaken van dezelfde eiser liggen(deze zaken zijn nog niet voorgekomen,de doorgestuurde naar deurw.2 wel).
Mijn 2e vraag is kunnen de zaken van deurw.1 niet samengevoegd worden,of ook naar deurw.2 gestuurt worden,zodat het voor mij overzichtelijker word,en er geen verdere onnodige kosten worden ingevorderd?
Er is beslag op m'n huur,zorgtoeslag en salaris gelegd,en heb een budgetbeheer bij de stadsbank.
Er is voor mij geen betalingsregeling mogenlijk met deurw.1 omdat mijn vaste lasten hoger zijn dan m'n inkomen door de beslagleggingen.
Tevens zijn er voor mij geen andere opties,daar minnelijk trajekt via SB is afgewezen omdat de belastingdienst niet akkoort gaat,en pas 6 jaar geleden een wsnp(met goed gevolg)heb afgerond.
(mag dan wel onder kopje notoire wanbetaler vallen,maar komt door goed vertrouwen,naiviteit en onwetendheid
Mvg Ton