De hoofdsom van €46,84 is verhoogd tot een bedrag van €665,69 dat is bijna 1300% (dertienhonderd procent) bovenop de hoofdsom.
Uiteraard was ik me er, door omstandigheden destijds, niet van bewust dat dit bedrag van nog geen 47,- nog openstond.
Een schrijven naar GGN heeft niks uitgehaald, net zo min als het verzoek van de sociaal raadsman.
GGN kon, een jaar na dato, zonder tussenkomst van de rechter beslag leggen op mijn inkomsten, omdat de opdrachtgever, de Kamer van Koophandel, een zgn. uitvoerende instantie is.
Een brief naar de Kamer van Koophandel heb ik 22 mei jl. verstuurd aan de teamleider wetsuitvoering. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen.
Wat vinden jullie, heb ik me hier maar neer te leggen omdat incassobureaus nu eenmaal ongegeneerd misbruik van hun macht mogen maken, of zou het nog de moeite lonen om er nog energie in te steken?
Nog tips waar ik me verder kan beklagen over de gang van zaken?
Executiekosten van €290,- is dat redelijk?
Het gaat hier wel om een bedrag dat de helft van mijn maandinkomen bedraagt, en wat nu via mijn vakantiegeld in beslag is genomen, welke ik eigenlijk nodig heb om sowieso rond te komen.
Graag uw reacties en tips!
met dank, Herr
zie bijlage