@Tim 1981:
"Misschien moet ik de vraag wat directer stellen" schrijf je eerder.
Klopt. Dan was deze discussie 10 x korter geweest.
En had ik het verhaal misschien gesnapt.
Maar goed, met Moneyman's laatste opmerking snap ik het wel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ggn incasseert restant termijnen die nog niet verlopen zijn
Re: Ggn incasseert restant termijnen die nog niet verlopen zijn
Moneyman schreef:Exact, en dat is de crux van het verhaal. Je hebt niet alleen september een maand te laat voldaan, maar je laat tevens na oktober tijdig te betalen.MichielFRL schreef:Indien betaald (alles wat op de aanmaning staat) dan kan deze als niet verzonden beschouwen. Had je oktober ook betaald op 1 oktober dan was er niks aan de hand.
Wat ik bedoel is stel het was gelukt september 2 dagen eerder te voldoen waardoor het systeem september als betaald had gezien, was de maandtermijn voor oktober tot vandaag nog niet eens gemaand.
Dat is dan toch een beetje apart dat de maning van oktober beïnvloed had kunnen worden door de betaling van september.
Nu kun je zeggen dat dat in dit geval niet is gebeurd en je hebt te laat betaald, helemaal correct, maar het is toch een beetje vreemd.
Ik zal maandag nog een reactie geven met hoe dit is afgelopen. In ieder geval bedankt voor de inzicht!
Re: Ggn incasseert restant termijnen die nog niet verlopen zijn
Tsja, je hele reactie is gestoeld op "stel dat het anders was", maar ja, het was nu juist niet anders hé? Jevwiltnwél de bescherming van de regels, maar tegelijk houd je je er zelf niet aan. Vind je dat zelf ook niet krom?Tim1981 schreef:Wat ik bedoel is stel het was gelukt september 2 dagen eerder te voldoen waardoor het systeem september als betaald had gezien, was de maandtermijn voor oktober tot vandaag nog niet eens gemaand.Moneyman schreef:Exact, en dat is de crux van het verhaal. Je hebt niet alleen september een maand te laat voldaan, maar je laat tevens na oktober tijdig te betalen.MichielFRL schreef:Indien betaald (alles wat op de aanmaning staat) dan kan deze als niet verzonden beschouwen. Had je oktober ook betaald op 1 oktober dan was er niks aan de hand.
Dat is dan toch een beetje apart dat de maning van oktober beïnvloed had kunnen worden door de betaling van september.
K
Nu kun je zeggen dat dat in dit geval niet is gebeurd en je hebt te laat betaald, helemaal correct, maar het is toch een beetje vreemd.
Ik zal maandag nog een reactie geven met hoe dit is afgelopen. In ieder geval bedankt voor de inzicht!