Ik geloof niet dat de politie er iets tegen doet. als het een strafzaak is wel
Volgens mij is dit civiel en dan doet de politie niets.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff en Wehkamp
Re: Lindorff en Wehkamp
Laatst gewijzigd door snepke op 19 mar 2010 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Politie is verplicht ten alle tijden aangifte op te nemen, of het nu om een civiele zaak gaat of niet dat heeft er niks mee te maken.
Mochten ze toch geen aangifte opnemen vertel er dan bij dat zij dit verplicht zijn.
Mochten ze toch geen aangifte opnemen vertel er dan bij dat zij dit verplicht zijn.
Nee hoor bij civiele zaken doet de politie niets,weet ik uit ervaring,
Je wordt doorgestuurd naar JL.
Heb wel eens,vorig jaar aangifte gedaan .
Konden ze niets mee ,was civiel.(Lindorff B.V pag 14 de posting van sterke arm 3juli 22.08 uur)
Je wordt doorgestuurd naar JL.
Heb wel eens,vorig jaar aangifte gedaan .
Konden ze niets mee ,was civiel.(Lindorff B.V pag 14 de posting van sterke arm 3juli 22.08 uur)
Dat ze niks doen is een 2de maar ze zijn wel verplicht de aangifte op te nemen.
-
Riccardo-TR
Dank je Guardian, ondanks mijn nieuwsgierigheid zal ik natuurlijk de post nooit openen.
Snepke, wat is JL?
Ik heb inderdaad mevrouw Bosch geë-maild, en dat resulteerde in een wel heel snelle afhandeling van de (twee) zaken. Blijkbaar hadden zij, net als ik, het idee dat de namen Sieger(s) en Kleefsma met elkaar te maken hadden. Ik kreeg van zowel Lindorff als Afterpay een e-mail met de belofte dat beide incassotrajecten zijn stopgezet, en van Afterpay zelfs hun "welgemeende excuses". Ik ben heel blij met deze gang van zaken, zal het nog wel aan de politie voorleggen. Bedankt iedereen, voor jullie reacties!
Snepke, wat is JL?
Ik heb inderdaad mevrouw Bosch geë-maild, en dat resulteerde in een wel heel snelle afhandeling van de (twee) zaken. Blijkbaar hadden zij, net als ik, het idee dat de namen Sieger(s) en Kleefsma met elkaar te maken hadden. Ik kreeg van zowel Lindorff als Afterpay een e-mail met de belofte dat beide incassotrajecten zijn stopgezet, en van Afterpay zelfs hun "welgemeende excuses". Ik ben heel blij met deze gang van zaken, zal het nog wel aan de politie voorleggen. Bedankt iedereen, voor jullie reacties!
Ik vermoed dat met JL het Juridisch Loket bedoelt word, daar de politie mij daar ook naartoe verwees toen ik aangifte ging doen tegen Online.. Ze namen wel een verklaring op maar deden er verder niets mee..Riccardo-TR schreef:Dank je Guardian, ondanks mijn nieuwsgierigheid zal ik natuurlijk de post nooit openen.
Snepke, wat is JL?
Athoz schreef:
Ik vermoed dat met JL het Juridisch Loket bedoelt word, daar de politie mij daar ook naartoe verwees toen ik aangifte ging doen tegen Online.. Ze namen wel een verklaring op maar deden er verder niets mee..
- Klopt is idd Juridisch Loket en de politie deed idd niets met mijn aangifte.
En vorig jaar zou ik gezegd hebben ,niet op Mevr Bosch reageren.
inmiddels heb ik mijn mening over Mevr Bosch bijgesteld,ze probeert idd de zaken op te lossen,
bij mij is het dus opgelost,ik was onterecht gedagvaard,al met al heeft heel die toestand ruim 2 jaar geduurt.