Deze bijvoorbeeld, uit 2009!
https://at.reclabox.com/beschwerde/4177 ... ossen-stil
Het is altijd goed als veel mensen iets doen: aangifte, klachten, brieven, brief terugsturen, uiteindelijk een gezamenlijke rechtsgangjuliomariner schreef: ↑13 aug 2024 13:27Heel kleine kans. Verwacht er niet teveel van. Zeker omdat u al een keer betaald heeft.
Allereerst zal het geen gezamenlijke rechtsgang worden. In Duitsland wordt al jaren geprobeert dit te stoppen.Kees Broer2 schreef: ↑13 aug 2024 22:53Het is altijd goed als veel mensen iets doen: aangifte, klachten, brieven, brief terugsturen, uiteindelijk een gezamenlijke rechtsgangjuliomariner schreef: ↑13 aug 2024 13:27Heel kleine kans. Verwacht er niet teveel van. Zeker omdat u al een keer betaald heeft.
Als je dit soort dingen schrijft, zou ik nog maar even wachten met je queeste, en je eerst even inlezen in de mogelijkheden en onmogelijkheden van een rechtsgang...Kees Broer2 schreef: ↑13 aug 2024 22:53Het is altijd goed als veel mensen iets doen: aangifte, klachten, brieven, brief terugsturen, uiteindelijk een gezamenlijke rechtsgang
Eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die wél iets willen doen.juliomariner schreef: ↑14 aug 2024 06:52Allereerst zal het geen gezamenlijke rechtsgang worden. In Duitsland wordt al jaren geprobeert dit te stoppen.Kees Broer2 schreef: ↑13 aug 2024 22:53Het is altijd goed als veel mensen iets doen: aangifte, klachten, brieven, brief terugsturen, uiteindelijk een gezamenlijke rechtsgangjuliomariner schreef: ↑13 aug 2024 13:27Heel kleine kans. Verwacht er niet teveel van. Zeker omdat u al een keer betaald heeft.
Wat heeft het opgeleverd? helemaal niets.
Dat briefje kost ook tijd, en dus geld. En als er dan een reactie vanuit Duitsland komt wordt het nog gecompliceerder. Enig idee wat een advocaat tegenwoordig kost? Juist ja.juliomariner schreef: ↑14 aug 2024 22:57ik snap de rbv niet. ze betalen liever een behoorlijk bedrag dan dat ze 1 briefje sturen waarin in juridische bewoording wordt geschreven dat AWT de pot opkan.
Jazeker, dat gaf Dagkoers onlangs nog door in een ander ropic......witte angora schreef: ↑14 aug 2024 23:32......Enig idee wat een advocaat tegenwoordig kost? .......
het bedrag dat ze hebben uitbetaald, komt ongeveer overéén met 1 uur advocatenkosten.juliomariner schreef: ↑14 aug 2024 22:57ik snap de rbv niet. ze betalen liever een behoorlijk bedrag dan dat ze 1 briefje sturen waarin in juridische bewoording wordt geschreven dat AWT de pot opkan.