Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

juliomariner schreef:
14 aug 2024 10:48
Moet @Kees Broer2 AWT dan voor de Nederlandse of de Duitse rechter dagen?
In het laatste geval zou ik zeker een Duitse advocaat inschakelen aangezien het natuurlijk een ander rechtssysteem is dan de Nederlandse.
In dit geval zou ik de rechtsbijstand weer contacteren en niet zelf gaan lopen kloten met allerlei brieven te schrijven aangezien je echt precies moet weten wat je schrijft want je hebt bij AWT met profi's te doen en ze pakken je op elk klein ding. Voorbeeld de reden dat Kees Broer 2 aangeeft waarom hij de 2e vordering niet betaald namelijk geen specificatie is niet sterk, naar mijn mening had hij beter kunnen schrijven dat hij de vordering niet erkend. Normaalgesproken maakt een verkeerd geplaatste punt of letter van de paus nog geen ketter maar in dit geval is het wel van belang.
In de link naar de Duitse advocaat die ik op de vorige pagina gaf staat 1 heel belangrijke tip namelijk dat je het abonnement bij de datingsite moet opzeggen anders blijven ze vorderingen sturen (elke betaalperiode weer)
Ik heb al
meerdere keren het contract beeindigd, ook met aangetekende brief.
De vraag om specificatie heb ik gesteld, zodat ze bij biet antwoorden (en dat is de regel) minder sterk staan. Achmea zegt dat ze geen
poot om op te staan hebben en zeer waarschijnlijk geen rechtszaak gaan voeren.
Een Duitse advocaat is duur en die doet ook in dit stadium niets anders dan schrijven dat de vordering niet wordt erkend en afgewezen. Dat kan ik zelf ook

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

juliomariner schreef:
14 aug 2024 06:52
Kees Broer2 schreef:
13 aug 2024 22:53
juliomariner schreef:
13 aug 2024 13:27
Heel kleine kans. Verwacht er niet teveel van. Zeker omdat u al een keer betaald heeft.
Het is altijd goed als veel mensen iets doen: aangifte, klachten, brieven, brief terugsturen, uiteindelijk een gezamenlijke rechtsgang
Allereerst zal het geen gezamenlijke rechtsgang worden. In Duitsland wordt al jaren geprobeert dit te stoppen.
Wat heeft het opgeleverd? helemaal niets.
Het levert niets op, omdat de officiele instanties er geen crimineel gedrag in herkennen en ontzag voor advocaten hebben. Als 10% van de duizend slachtoffers wel iets doen, hebben ze 100 keer per week **** op hun kantoor. Bijvoorbeeld een zak cement laten leveren door de plaatselijke bouwmarkt. Is ook niet verboden, maar wel irritant

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
16 aug 2024 18:45
Gooi jij nou gewoon Roet in het eten...? :D

Nee, hij suggereert een legaal verdienmodel.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Kees Broer2 schreef:
16 aug 2024 18:53
Achmea zegt dat ze geen poot om op te staan hebben en zeer waarschijnlijk geen rechtszaak gaan voeren.
Conclusie?

Een Duitse advocaat is duur en die doet ook in dit stadium niets anders dan schrijven dat de vordering niet wordt erkend en afgewezen. Dat kan ik zelf ook
Doe dat dan ook, kort en bondig. Zonder cementzak als bijlage, daar wordt de postbode niet zo blij van.

Thijs124
Berichten: 1292
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Vooral ook zonder dreigement met of zonder cement.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Oftewel kort en bondig: 'ik heb niks bij u besteld, ik ben u niets verschuldigd. Mocht u van mening blijven dat toch zo is, dan ontmoet ik u graag bij de Nederlandse Kantonrechter in... (mijn woonplaats of in de buurt).

Zoiets?

juliomariner
Berichten: 5085
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Kees Broer2 schreef:
16 aug 2024 18:58
juliomariner schreef:
14 aug 2024 06:52
Kees Broer2 schreef:
13 aug 2024 22:53


Het is altijd goed als veel mensen iets doen: aangifte, klachten, brieven, brief terugsturen, uiteindelijk een gezamenlijke rechtsgang
Allereerst zal het geen gezamenlijke rechtsgang worden. In Duitsland wordt al jaren geprobeert dit te stoppen.
Wat heeft het opgeleverd? helemaal niets.
Het levert niets op, omdat de officiele instanties er geen crimineel gedrag in herkennen en ontzag voor advocaten hebben. Als 10% van de duizend slachtoffers wel iets doen, hebben ze 100 keer per week **** op hun kantoor. Bijvoorbeeld een zak cement laten leveren door de plaatselijke bouwmarkt. Is ook niet verboden, maar wel irritant
nee dat is gewoon kinderachtig.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Plus dat je je af kan vragen wie die zak met cement inclusief bezorgen moet gaan betalen.

Maar goed, als het om principes gaat worden sommigen letterlijk tot waanzin gedreven. Echt letterlijk (zie ik nu in mijn eigen omgeving).

Nijogeth
Berichten: 10517
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Als je dan toch iets gaat bezorgen, doe dan een doodskist. Kost je wat, maar je haalt waarschijnlijk wel het nieuws.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Een heel bedrijf in een doodskist? Je hebt wel fantasie hoor. Dan heb ik die zak met cement toch wat beter in beeld.

Erthanax
Berichten: 10047
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nijogeth schreef:
16 aug 2024 23:04
Als je dan toch iets gaat bezorgen, doe dan een doodskist. Kost je wat, maar je haalt waarschijnlijk wel het nieuws.
Dat kon nog wel eens als een ernstige bedreiging worden gezien. Dat is nog dommer.
Het domste van alles is nog om het zelf hier aan te kondigen. AWT heeft toch ook het adres van Kees? Die kan misschien ook wel een onhandig pakket verwachten :mrgreen:

juliomariner
Berichten: 5085
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat soort kinderachtig gedrag kan Kees nog lelijk opbreken.

Thijs124
Berichten: 1292
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Geloof maar dat deze hele soap allang in Kees zijn dossier verzameld is.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik krijg nu wel heel wonderlijke visioenen... doodskisten die bij een advocatenkantoor in Duitsland worden afgeleverd, waarna ze gevuld met cement bij Kees worden gebracht - en Kees moet, om bij de envelop met een zeer belangrijke mededeling te komen - nota voor al die flauwekul - dat cement eerst uit die doodskist bikken... De roze olifant ontbreekt nog, dat dan weer wel.

Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken, lijkt me veel beter. Zeker na het bier van daarstraks, dat valt een beetje verkeerd geloof ik...

BL2
Berichten: 5004
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

Ondanks het advies om de kuil voor zichzelf niet nog dieper te graven is KeesBroer2 toch weer terug in het topic.
Maar volgens mij is hij zelf een grote grap als je zijn likes zo ziet, positief of negatief tegen of over hem, hij vind alles prachtig.......

Nijogeth
Berichten: 10517
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
16 aug 2024 23:21
Ik krijg nu wel heel wonderlijke visioenen... doodskisten die bij een advocatenkantoor in Duitsland worden afgeleverd, waarna ze gevuld met cement bij Kees worden gebracht - en Kees moet, om bij de envelop met een zeer belangrijke mededeling te komen - nota voor al die flauwekul - dat cement eerst uit die doodskist bikken... De roze olifant ontbreekt nog, dat dan weer wel.

Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken, lijkt me veel beter. Zeker na het bier van daarstraks, dat valt een beetje verkeerd geloof ik...
Om het compleet te maken komt die roze olifant als getuige tevoorschijn bij de eerste rechtszaak.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ben net wakker, maar denk dat ik me toch maar weer even omdraai... Roze olifanten in een rechtbank... Waar gaat dit nog over? :roll:

BL2
Berichten: 5004
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

witte angora schreef:
17 aug 2024 06:57
....Ik ben net wakker......
Nog geen 6 uur in de ochtend, en gelijk online voor de laatste forumontwikkelingen. U bent toch niet verslaafd aan dit podium. Zelfs de katten slapen hier nog....

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij mij was het al 7 uur in de ochtend. Moest rond 8 uur de deur uit om bij de Aldi een trainingsbankje te scoren en vervolgens hop hop hop op weg naar de trein om weer een stukje in NH te wandelen.

Ging met de knieën overigens redelijk goed, het genezingsproces is nu wel in gang gezet.

Overigens lees ik altijd eerst mijn mail, dan het nieuws, en daarna pas Radar, het is meer routine dan verslaving. :D

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

witte angora schreef:
16 aug 2024 20:09
Oftewel kort en bondig: 'ik heb niks bij u besteld, ik ben u niets verschuldigd. Mocht u van mening blijven dat toch zo is, dan ontmoet ik u graag bij de Nederlandse Kantonrechter in... (mijn woonplaats of in de buurt).

Zoiets?
Volgens de nieuwe Europese incassoregels, kan hij in München naar de rechter stappen en een zogenaamde “Titel” krijgen, daarmee kan hij loonbeslag leggen, met een Nederlandse deurwaarder. Voor zover bekend is dat bij de datingscam nog nooit gebeurd.
Het is goedkoper voor Auer Witte Thiel, om duizenden brieven in heel Europa te versturen. Een paar procent betaald en hij verdient tonnen

Plaats reactie