LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Automatisch incasso door ''geld-te-verdienen-via-internet''
Automatisch incasso door ''geld-te-verdienen-via-internet''
Goede avond, ik ging op zoek naar een methode om gemakkelijk geld te verdienen op het internet, ik heb het in het verleden wel eens eerder gedaan met een vriend en je verdiende 5 cent per klik snel mee gestopt want het duurde lang, dus ik ging vandaag weer google, ik kwam bij NuCash terecht
ik melde aan, ik klikte op ''Gratis Actie'' toen klikte ik op ''Gratis Mascara'' en verdien €1,00, en er stond duidelijk ''Geen kostte aan verbonden!'' dus me gegevens kwamen automatisch in het aanmeld veld, zoals mijn woon adres,naam,hotmail
en geen Banknummer! even later kreeg ik een mail en me hart zat in me keel, en er stond om het kort te maken. Je hebt ervoor gekozen om tegen de actieprijs ons product te ontvangen en te betalen via automatisch incasso. Wij zullen pas incasseren nadat je het product van ons ontvangen hebt, dit vinden wij wel zo netjes.''
Kan dit? ze hebben mijn rekening nummer niet, wel mijn woon adres en ik moet wel de verzend kostte betalen ineens, binnen 7 dagen, ik heb direct terug gemailt van ''stopzetten''
------------------
Help & uitleg!
Vriendelijke;
Kicker....
ik melde aan, ik klikte op ''Gratis Actie'' toen klikte ik op ''Gratis Mascara'' en verdien €1,00, en er stond duidelijk ''Geen kostte aan verbonden!'' dus me gegevens kwamen automatisch in het aanmeld veld, zoals mijn woon adres,naam,hotmail
en geen Banknummer! even later kreeg ik een mail en me hart zat in me keel, en er stond om het kort te maken. Je hebt ervoor gekozen om tegen de actieprijs ons product te ontvangen en te betalen via automatisch incasso. Wij zullen pas incasseren nadat je het product van ons ontvangen hebt, dit vinden wij wel zo netjes.''
Kan dit? ze hebben mijn rekening nummer niet, wel mijn woon adres en ik moet wel de verzend kostte betalen ineens, binnen 7 dagen, ik heb direct terug gemailt van ''stopzetten''
------------------
Help & uitleg!
Vriendelijke;
Kicker....
Re: Automatisch incasso door ''geld-te-verdienen-via-internet''
Hoi Kicker,
Mij lijkt het nogal onwaarschijnlijk dat ze een automatische incasso kunnen doen. Je hebt geen machtiging gegeven en bovendien hebben zij jouw rekeningnummer niet.
Zoek even of ze een antwoordnummer hebben: http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php ... oordnummer zodat je geen kosten hebt wanneer je het pakketje terugstuurt.
Groetjes,
Canardo
Mij lijkt het nogal onwaarschijnlijk dat ze een automatische incasso kunnen doen. Je hebt geen machtiging gegeven en bovendien hebben zij jouw rekeningnummer niet.
Zoek even of ze een antwoordnummer hebben: http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php ... oordnummer zodat je geen kosten hebt wanneer je het pakketje terugstuurt.
Groetjes,
Canardo
Kreeg een email en dit stond erin:
Op http://www.gratismascara.nl is het gratis en op http://www.probeermascara.nl moet u 4,95 de verzendkosten betalen.
En u heeft op de site van probeermascara.nl besteld waardoor er alleen verzendkosten bijkomen.
Ik kan het niet meer annuleren, zou u het retour willen sturen bij ontvangt crediteer ik het bedrag.
Wat bedoelt hij met > ''bij ontvangt crediteer ik het bedrag'' <
en daarna kreeg ik nog een e-mail met:
k heb niks gezegd dat u het moet betalen.
U heeft het besteld en hij is al onderweg naar u toe, ik kan het dus niet meer annuleren.
Voor de tweede keer bij ontvangt wilt u het retour sturen op de envelop zetten retour afzender en er komen geen kosten bij kijken.
Als u het pakketje niet accepteert, zou u het bedrag van 4,95 toch moeten betalen.
Het is aan u de keuze.''
Daarna vroeg ik hoe ze willen auto incasseren zonder mijn rekeningnummer en toen schreef hij dit
U kan daar zelf voor kiezen, als u dat toelaat incasseren wij het bedrag.
Anders bent u daar zelf verantwoordelijk voor.
Maar op dit moment hebben we een technische storing waardoor wij niet kunnen incasseren
Op http://www.gratismascara.nl is het gratis en op http://www.probeermascara.nl moet u 4,95 de verzendkosten betalen.
En u heeft op de site van probeermascara.nl besteld waardoor er alleen verzendkosten bijkomen.
Ik kan het niet meer annuleren, zou u het retour willen sturen bij ontvangt crediteer ik het bedrag.
Wat bedoelt hij met > ''bij ontvangt crediteer ik het bedrag'' <
en daarna kreeg ik nog een e-mail met:
k heb niks gezegd dat u het moet betalen.
U heeft het besteld en hij is al onderweg naar u toe, ik kan het dus niet meer annuleren.
Voor de tweede keer bij ontvangt wilt u het retour sturen op de envelop zetten retour afzender en er komen geen kosten bij kijken.
Als u het pakketje niet accepteert, zou u het bedrag van 4,95 toch moeten betalen.
Het is aan u de keuze.''
Daarna vroeg ik hoe ze willen auto incasseren zonder mijn rekeningnummer en toen schreef hij dit
U kan daar zelf voor kiezen, als u dat toelaat incasseren wij het bedrag.
Anders bent u daar zelf verantwoordelijk voor.
Maar op dit moment hebben we een technische storing waardoor wij niet kunnen incasseren
Nogmaals de oorspronkelijke site zoeken en kijk of er porto kosten op stonden of niet.
Bij Action is deze goedkoper dan Uw porto dus geloof nooit zomaar Gratis...
Geld verdienen of gratis is vaak een valkuil.
Eerst goed altijd hele site en voorwaarden doorlezen voor je klikte en dan voorkom je dit soort problemen.
Bij Action is deze goedkoper dan Uw porto dus geloof nooit zomaar Gratis...
Geld verdienen of gratis is vaak een valkuil.
Eerst goed altijd hele site en voorwaarden doorlezen voor je klikte en dan voorkom je dit soort problemen.
Dat is nu precies de reden waarom ik toentertijd die mascara niet besteld heb. Bij de DA verkopen ze hele goede mascara voor € 2,99. Misschien is die van de Action nog wel goedkoper.
Als je besteld via de eerste site is hij idd 100% gratis dus ook geen verzendkosten.
Op die andere site staat duidelijk vermeld dat de mascara gratis is maar dat je wel verzendkosten betaald.
Op die andere site staat duidelijk vermeld dat de mascara gratis is maar dat je wel verzendkosten betaald.
Ja klopt wel op de site staat alleen verzend kostte, ik heb blijkbaar ook niet goed gelezen maar het valt ook niet op, maar hun automatische incasso ligt eruit door de storing dus ik kan DHL voor de deur laten staan? of toch maar mee werken met retour op de bon schrijven.
Wat bedoel je DHL? Het is brievenbuspost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, Canardo volgt dit op de voet.
Nou Kicker ik zag het anders meteen staan op de site dat je verzendkosten moet betalen.
Ja pff, ik wacht wel af tot DHL komt en dan zet ik het op retour en dat kost me niks zegt de fabriek
Brievenbuspost!!!!
En dan maar hopen dat ze zeggen dat ze de mascara terug ontvangen hebben.
Naar mijn idee kun je beter je verlies nemen en de mascara houden.
Naar mijn idee kun je beter je verlies nemen en de mascara houden.
Nee dankje, ik zet hem op retour maar wat zijn de gevolgen als ik de deur niet open doe voor DHL?
Hoe bedoel je deur niet open doen voor DHL. Ik heb al heel vaak gezegd: Het Is Brievenbuspost. Ze bellen niet aan en gooien het gewoon in de brievenbus!!!!!
Da's toch een moeilijk concept dat een klein pakketje zoals mascara of DVD-tje door de brievenbus past.canardo schreef:Hoe bedoel je deur niet open doen voor DHL. Ik heb al heel vaak gezegd: Het Is Brievenbuspost. Ze bellen niet aan en gooien het gewoon in de brievenbus!!!!!
Voordat je op ideeën wordt gebracht. Deze mag je niet afsluiten of afplakken of anderszins ontoegankelijk maken.. iets met postwet.
Ha die Emmy,
Jij begrijpt het
Jij begrijpt het
Hoe kan de ''retour'' aanvinken terwijl het in de brievenbus komt?
volgens mij komt DHL aan de deur, het gaat in een grote evenlop ect
en als ik hem naar de postkantoor moet brengen voor retour, wat moet ik zeggen? foute bestelling?
@canardo niet meteen boos doen
volgens mij komt DHL aan de deur, het gaat in een grote evenlop ect
en als ik hem naar de postkantoor moet brengen voor retour, wat moet ik zeggen? foute bestelling?
@canardo niet meteen boos doen
Wacht maar even af tot DHL komt oke.
Dan kom je hier terug en helpen we je verder.
Dan kom je hier terug en helpen we je verder.