LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aveon Betrouwbaar of Niet ?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Hatseflatsh

Aveon Betrouwbaar of Niet ?

Ongelezen bericht door Hatseflatsh »

Het volgende

Vandaag trof ik een brief aan van de firma "Aveon" hierin sommeerden zij mij het e.e.a. te betalen.

Ik heb het nodige research gedaan naar de persoon die mij de brief had verzonden maar hier is niets op te vinden.

Tijdens het openmaken van de brief leek dit al direct op een sjabloon die met een paar stempels echt moest lijken.

Ook werd ik telefonisch aangesproken als jongen, en het woord dom moest ik ook maar met trots dragen. Uiteindelijk wou ik weten of er wel iemand binnen het bedrijf was met een juridische opleiding ofwel een basisschool heeft afgerond. Op dit rekest kreeg ik nul response, iedereen in Nederland kan gewoon zomaar een incasso bureau opstarten.

In de brief werd vermeld dat ik uiteraard ook een betalingsregeling mocht treffen met "Aveon" toen ik dit telefonisch aanhaalde wees hij mij erop dat dit niet voor mij mogelijk was. Ik moest binnen 8 dagen betalen anders zou hij mij in de rechtbank zien.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 feb 2014 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: noemen van persoonsgegevens

Guardian72
Contacteer:

Re: Aveon Betrouwbaar of Niet ?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Klopt hetgene dat men zegt dat je moet betalen?

Dat lijkt me de eerste vereiste om te kijken of een bedrijf legitiem is.

Gesloten