| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beslag leging
-
italiaanlwd
beslag leging
ik heb probleem met een deurwaarder'
ik heb voorgesteld een betaling van 50 euro
omdat ik zelf een huurhuis heb en een wajong uitkering
de pc,tv,bank,enz is van mijn oma
ze gaan niet met 50 euro akkoord en denk dat ze binnen kort
langs komen nou is de vraag mogen ze spullen van me oma mee
nemen me oma zei mechien moeten we via de notaris alles op me naam zetten dat die spullen van mij zijn
ik heb voorgesteld een betaling van 50 euro
omdat ik zelf een huurhuis heb en een wajong uitkering
de pc,tv,bank,enz is van mijn oma
ze gaan niet met 50 euro akkoord en denk dat ze binnen kort
langs komen nou is de vraag mogen ze spullen van me oma mee
nemen me oma zei mechien moeten we via de notaris alles op me naam zetten dat die spullen van mij zijn
Re: beslag leging
Begin gewoon met die € 50,-- elke maand te betalen. Die moeten ze accepteren als aflossing.
Ze proberen altijd meer binnen te halen, maar als je gaat aflossen, dan blijkt daaruit je goede wil (eventueel later ook).
Beslaglegging en openbare verkoop kost een hoop geld extra aan kosten, die kunnen ze aan jou doorberekenen. Maar als jij aantoont dat je bereid bent en ook doet, dat je aflost, kunnen ze een probleem krijgen. Namelijk dat die kosten onnodig gemaakt zijn, omdat je aan het betalen was.
Laat je oma op schrift stellen met exacte omschrijving, merk, serienummer, eventueel foto's, wat zij aan jou in bruiklaan gegeven heeft en laat haar die verklaring etc. sturen aan het deurwaarderskantoor.
Ik neem aan dat de zaak voor de rechter is geweest of dat het een schuld aan een overheidsinstantie (belasting, waterschapslaste, uitkeringsinstantie tc.) is. Is dat niet het geval meldt dat dan even. Ook als de zaak niet voor de rechter is geweest.
Vladja
Ze proberen altijd meer binnen te halen, maar als je gaat aflossen, dan blijkt daaruit je goede wil (eventueel later ook).
Beslaglegging en openbare verkoop kost een hoop geld extra aan kosten, die kunnen ze aan jou doorberekenen. Maar als jij aantoont dat je bereid bent en ook doet, dat je aflost, kunnen ze een probleem krijgen. Namelijk dat die kosten onnodig gemaakt zijn, omdat je aan het betalen was.
Laat je oma op schrift stellen met exacte omschrijving, merk, serienummer, eventueel foto's, wat zij aan jou in bruiklaan gegeven heeft en laat haar die verklaring etc. sturen aan het deurwaarderskantoor.
Ik neem aan dat de zaak voor de rechter is geweest of dat het een schuld aan een overheidsinstantie (belasting, waterschapslaste, uitkeringsinstantie tc.) is. Is dat niet het geval meldt dat dan even. Ook als de zaak niet voor de rechter is geweest.
Vladja
Ik neem aan dat je zelf verantwoordelijk bent voor je schuld, en dat je zelf nalatig bent geweest in het tijdig regelen van een betalingsregeling. Anders was er van een deurwaarder waarschijnlijk überhaupt geen sprake geweest.
Door je eigen nalatigheid betrek je nu ook nog je oma in jouw problemen. - er van uitgaande dat o.a. je tv en computer inderdaad van haar zijn-
Losstaand van het feit of je jonggehandicapt bent of niet vind ik dat je gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Als de spullen van je oma inderdaad in beslag worden genomen kun je háár schadeloos stellen met een afbetaling van € 50,- per maand.
Door je eigen nalatigheid betrek je nu ook nog je oma in jouw problemen. - er van uitgaande dat o.a. je tv en computer inderdaad van haar zijn-
Losstaand van het feit of je jonggehandicapt bent of niet vind ik dat je gewoon je verantwoordelijkheid moet nemen. Als de spullen van je oma inderdaad in beslag worden genomen kun je háár schadeloos stellen met een afbetaling van € 50,- per maand.
remster dit slaat echt nergens op wat je nu zegt
als je niets anders te doen heb blijf dan hier van dit forum weg
wie zegt dat het zijn eigen schuld is
hij kan wel werkloos geworden zijn tja dan kan je niets betalen he
en van een wangjong uit keering kan je niet echt leven
mvr rene117
als je niets anders te doen heb blijf dan hier van dit forum weg
wie zegt dat het zijn eigen schuld is
hij kan wel werkloos geworden zijn tja dan kan je niets betalen he
en van een wangjong uit keering kan je niet echt leven
mvr rene117