Zo werkt dat niet helemaal want je hebt ook nog een week bedenktijd. Als er iets speciaal besteld had moeten worden en er had verplicht afgenomen moeten worden, prima, maar datg had gecommuniceerd moeten worden. Om niets te laten horen en geen artikelen op te sturen en dan wel betaling te verwachten voor niet gheleverde artikelen is een beetje vreemd natuurlijk.
Ik zou bij mijn standpunt blijven - er is geannuleerd, er is nietsg geleverd dus er valt niets te betalen. Ze betwisten niet dat er nit geleverd is, dus alles even uitprinten en bewaren. Er is geen rechter die zoiets toe zou kennen zonder levering en vermoed ook dat het meer een dreigement is.
Voor hoeveel geld was er besteld?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestellen
Re: Bestellen
De "reageer-knop" is beter als antwoord dan de "nieuw onderwerp-knop". Dan weten mensen tenminste waar de reactie over gaat.
Re: Bestellen
Dat was een foutje maar en nu je gereageerd hebt (vraag me uberhaupt af waarom, nogal een knap overbodige reactie lijkt me) kan het geloof ik ook niet meer verwijderd worden. Sommige mensen moeten ook werkelijk overal op reageren, zelfs met onzinnige opmerkingen.