LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR cod. weggehaald door Wehkamp, Neckermann reageert niet

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jmbosch

BKR cod. weggehaald door Wehkamp, Neckermann reageert niet

Ongelezen bericht door jmbosch »

Ik heb door diverse omstandigheden 2 bkr coderingen opgelopen (1 bij neckermann en 1 bij wehkamp). Ik heb dit bij de wehkamp aangekaart (ook omdat de schuld was overgenomen door een incasso bureau) en zei hebben voor mij de bkr codering verwijderd maar van neckermann krijg ik geen reactie. Weet iemand waar ik Neckermann kan bereiken voor deze kwestie?

dhc

Re: BKR cod. weggehaald door Wehkamp, Neckermann reageert niet

Ongelezen bericht door dhc »

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

jmbosch schreef:Ik heb door diverse omstandigheden 2 bkr coderingen opgelopen
diverse omstandigheden? je bedoelt dat je tot twee keer toe je betalingsverplichting niet bent nagekomen!

jmbosch

dhc schreef:http://keuzemenu.info/klantenservice-te ... telwinkel/

keuzemenu optie 5 denk ik zo....
Je word van het kastje naar de muur gestuurd.. ik heb al meerdere malen contact gehad maar niemand kan mij duidelijkheid verschaffen.

jmbosch

kokka schreef:
diverse omstandigheden? je bedoelt dat je tot twee keer toe je betalingsverplichting niet bent nagekomen!
Ja, wat wil je duidelijk maken... er zijn soms omstandigheden waardoor je wel wilt maar niet kan betalen.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Tja...en dat heeft dus consequenties...
Maar ik snap het wel, lekker op krediet bestellen, betalen doen we wel als het uitkomt....

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ja, wat wil je duidelijk maken... er zijn soms omstandigheden waardoor je wel wilt maar niet kan betalen.
Dat begrijp ik maar dan zou ik het zaakje omgooien: niets bestellen: hoef je ook niets te betalen. Tenzij je al aan een (lange) afbetaling bezig was en daarna problemen kwamen. (Je weet wat dat soort toko's aan rente vragen?).

Webcare neckermann
Contacteer:

Ongelezen bericht door Webcare neckermann »

jmbosch schreef:Ik heb door diverse omstandigheden 2 bkr coderingen opgelopen (1 bij neckermann en 1 bij wehkamp). Ik heb dit bij de wehkamp aangekaart (ook omdat de schuld was overgenomen door een incasso bureau) en zei hebben voor mij de bkr codering verwijderd maar van neckermann krijg ik geen reactie. Weet iemand waar ik Neckermann kan bereiken voor deze kwestie?
Beste JM Bosch
Je geeft aan dat je geen reactie van ons hebt gekregen. Het spijt mij dat dit zo gelopen is. Wij zullen zelf contact met je op nemen om de kwestie te bekijken en met je te bespreken. Hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Deze heb ik zojuist via een privébericht opgevraagd. Zodra wij die ontvangen hebben nemen we contact met je op.

Groeten,
Françoise

Webcare, neckermann.com

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

jmbosch schreef:
kokka schreef:
ik wil duidelijk maken dat iets kopen zonder dat je daar het geld voor hebt een keus is die je zelf maakt.bij neckermann en wehkamp koop je over het algemeen ook niet je eerste levens behoeften
het BKR is een noodzakelijk kwaad dat in het leven is geroepen om mensen zoals u te beschermen tegen zichzelf. en je loopt door omstandigheden geen twee bkr coderingen op, tenzij je misschien ten tijde van de betaling net toevallig in het ziekenhuis lag ofzo.

Gesloten