| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boycotten bedrijven die met edr werken
-
Anti incasso
boycotten bedrijven die met edr werken
als nou iedereen voor dat hij of zij een contract bij een telefoon maatschappij of ziekte kosten verzekering of welke instantie of postorder bedrijf dan ook afsluit van tevoren vraagt of zij met dit incasso buro werken of met welk ander malafide incasso buro en als dat zo is ze verteld dat je dan elders klant word zijn we snel van dit soort aasgier bedrijven af want dan gaan ze failliet en ook de bedrijven zoals cz en menzis en ga zo maar door die met fa-med werken gewoon vertellen dat je aan het eind van het jaar overstapt om die redenen dan houden dit soort bedrijven op te bestaan
Laatst gewijzigd door Anti incasso op 24 jun 2009 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
stofzuigertje
Re: boycotten bedrijven die met edr werken
NEE, geen HOOFDLETTERS noodzakelijk, maar elke firma kan ieder moment van Incasso firma wisselen dus Uw advies slaat nergens op!
Hoeveel halen ze binnen en wat kost het...
Dus ik heb ook gezocht en nu eigen incasso bureau als webwinkel, maar iedere ondernemer mag dagelijks verschillende nemen.
De meeste hebben een vaste maar wisselen mag dus Uw verhaal is broodje aap.
Als je op tijd betaalde en/of de incasso is onredelijk hoef je niets te betalen.
Hoeveel halen ze binnen en wat kost het...
Dus ik heb ook gezocht en nu eigen incasso bureau als webwinkel, maar iedere ondernemer mag dagelijks verschillende nemen.
De meeste hebben een vaste maar wisselen mag dus Uw verhaal is broodje aap.
Als je op tijd betaalde en/of de incasso is onredelijk hoef je niets te betalen.
-
Anti incasso
ja dat kunnen ze doen maar een incasso buro werkt meestal met moeilijk te innen rekeningen dus waar ze geen bewijs hebben dat je iets moet betalen anders zouden ze wel naar een gerechtsdeurwaarder gestapt zijn en daar is geen probleem mee want als je iets moet betalen en het is zo dan is dat zo alleen het verschil zal dan zijn dat ze met de gerechtsdeurwaarder zal moeten handelen en niet met malafide incasso buro's omdat als je bedrijven boycot die met incasso buro's werken dus bvb je hebt een ziekte kosten verzekering en je bent een keer vergeten te betalen dan sturen ze na dat u niet gereageerd heeft op drie herrineringen het geheel naar een incasso buro dan geeft u aan bij uw verzekering dat u van te voren gevraagd heeft of ze met dit soort bedrijven werken en dat je geen klant zou worden als ze dat wel deden.
als ze dan zeggen ja wij hebben onze bedrijfsvoering veranderd of wat voor reden dan ook dan vertel je ze dat je aan het eind van het jaar over gaat stappen naar een andere maatschappij en dat doe je dan ook en als iedereen dat zou doen zitten ze in crisis tijd er niet op te wachten dat er heel veel klanten opstappen want in crisis tijd hebben ze heel veel klanten die niet altijd op tijd betalen dus stappen er heel veel op.
als ze dan zeggen ja wij hebben onze bedrijfsvoering veranderd of wat voor reden dan ook dan vertel je ze dat je aan het eind van het jaar over gaat stappen naar een andere maatschappij en dat doe je dan ook en als iedereen dat zou doen zitten ze in crisis tijd er niet op te wachten dat er heel veel klanten opstappen want in crisis tijd hebben ze heel veel klanten die niet altijd op tijd betalen dus stappen er heel veel op.
Onderling opgelost.
Laatst gewijzigd door jor op 24 jun 2009 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anti incasso
je moet natuurlijk de originele rekening die betaald moest worden gewoon aan je ziekte kosten verzekering betalen dan blijven alleen de incasso kosten over en die betaal je niet laten ze daar maar voor naar de rechter stappen en als iedereen dat zou doen krijgen ze het erg druk met rechtzaken denk je ook niet dat kost klauwen vol geld tijd van de rechtbank en ze moeten meer personeel in dienst nemen om dit allemaal te kunnen doen en dat allemaal voor pak weg 40 euro incasso kosten of soms meer dan gaan ze dus over de kop
-
Anti incasso
de tekst is dus nu geen hoofdletters meer dat is beter dan zo? was niet aan het schreeuwen vond het gewoon mooier was mij niet bewust dat dat niet mocht
in elk geval vertel je mij dus eigenlijk dat je zelf zo een incasso buro bent begonnen en zo hoopt je geld te verdienen ja ik heb daar zo mijn bedenkingen over ik zou mij niet willen bezighouden met dit soort werk ik vind het walgelijk werk en vind ik het het wel lijken op het verhaal van robin hood waar de beer nog even de laatste centjes uit de sok haalt van de kleine ja ik heb kinderen en vond het zelf altijd een leuke teken film toen ik klein was en mijn kinderen ook en ik had toen al een hekel aan die beer en nog steeds eigenlijk en mijn kinderen ook en zou ik niet met mij zelf kunnen leven als ik zo een beer was en ben jij volgens mij zo een beer en snap ik niet waar je trots op bent je creeert niets je brengt ook geen positieve bijdrage aan de maatschappij en je bedrijf bestaat eigenlijk uit lucht bedrijven die niets creeeren of een bijdrage aan de maatschappij leveren kosten de staat alleen maar geld en door dat ze niets positiefs leveren of creeeren zijn we om die reden in deze crisis beland dus kom mij niet vertellen dat het broodje aap is ik heb er wel geld voorover om net zolang te wachten tot de gerechtsdeurwaarder komt en niet de incasso buro's dat is niet alleen uit geld redene maar uit redene dat ik een hekel heb aan die beer en dat die beer onze maatschappij verkloot
in elk geval vertel je mij dus eigenlijk dat je zelf zo een incasso buro bent begonnen en zo hoopt je geld te verdienen ja ik heb daar zo mijn bedenkingen over ik zou mij niet willen bezighouden met dit soort werk ik vind het walgelijk werk en vind ik het het wel lijken op het verhaal van robin hood waar de beer nog even de laatste centjes uit de sok haalt van de kleine ja ik heb kinderen en vond het zelf altijd een leuke teken film toen ik klein was en mijn kinderen ook en ik had toen al een hekel aan die beer en nog steeds eigenlijk en mijn kinderen ook en zou ik niet met mij zelf kunnen leven als ik zo een beer was en ben jij volgens mij zo een beer en snap ik niet waar je trots op bent je creeert niets je brengt ook geen positieve bijdrage aan de maatschappij en je bedrijf bestaat eigenlijk uit lucht bedrijven die niets creeeren of een bijdrage aan de maatschappij leveren kosten de staat alleen maar geld en door dat ze niets positiefs leveren of creeeren zijn we om die reden in deze crisis beland dus kom mij niet vertellen dat het broodje aap is ik heb er wel geld voorover om net zolang te wachten tot de gerechtsdeurwaarder komt en niet de incasso buro's dat is niet alleen uit geld redene maar uit redene dat ik een hekel heb aan die beer en dat die beer onze maatschappij verkloot
-
gravedigger
Ach. die kosten voor extra rechters en werk wordt gewoon doorberekend aan wie het hoort, n.l. diezelfde wanbetaler !! Betaal gewoon op tijd en je hebt geen enkele last van een incassobureau.
-
Anti incasso
ik betaal ook op tijd het gaat om de rekeningen die gestuurd worden die niet kloppen en maatschappijen die een zooitje maken van hun eigen administratie en jou voor de kosten proberen te laten opdraaien en ook als je een keer vergeten bent te betalen laten we zeggen 20 euro voor een rekening wat je gewoon ontschoten is dan komt meneer incasso daar wel ff 40 euro bovenop gooien argarg als een gier dus 20 euro word 60 euro dat is het werk van incasso buro's en zelfs mensen die wel betaald hebben worden bang van de dreigementen die op de brieven staat van incasso buro's dat ze maar nog een keer betalen omdat ze anders bang zijn vooor de gevolgen en geen zin hebben in problemen dus betalen ze maar en ik vind dat crimineel gedrag deze bedrijven maken gebruik net als de maffia angst als het geen ze gebruiken om je geld te laten betalen en dan helpt de rechtbank ze daarbij bij de maffia gebruiken ze dan wel honkbal knuppels hier is de honkbal knuppel de rechter want stel je voor dat jij voor al die gerechtelijke kosten op moet draaien dat wil je niet alleen weten heel veel mensen niet dat een incasso buro geen spullen in beslag kan nemen ook geen loonbeslag kan leggen een incasso buro is helemaal nergens gerechtigd toe alleen een gerechtsdeurwaarder dus de dreigementen zijn loos en het is schandelijk dat dat in nederland mag en hoop ook dat de regering hier iets aan doet want ook mijn ouders die al wat ouder zijn namelijk en wel eens wat vergeten komen zo in de problemen en hebben altijd netjes hun rekeningen betaald maar als je iets vergeet of niet snapt dan ben je verdoemt want dat kan niet in deze staat want je moet ubermens zijn want anders komen de incasso buro''s wel dreigen dat je moet betalen en zoniet nou dan wacht je een hoop ellende goed voor de gezondheid van mensen en ook goed voor de algemene zweer in de maatschappij de regering snapt niet waarom er zoveel geweld is en dat er zoveel criminaliteit is nou dan moet je toch echt blind zijn mensen zijn zo opgefokt door alle ellende en die word meestal veroorzaakt door geld problemen en die worden erger gemaakt door incasso buro's en mensen raken opgefokt en worden nors krijgen ruzie thuis scheidingen en ga zo maar door dus de bijdrage aan de maatschappij van incasso buro's is 0 ze creeren niets en ze leveren geen posieteve bijdrage aan de maatschappij
-
gravedigger
Punt en komma zit naast je rechter shifttoets. die je kunt gebruiken om hoofletters te typen, als je een nieuwe zin begint. Je letterbrij is nu onleesbaar !!
Is ook een beetje kort door de bocht gravedigger. Het zou (inderdaad) zo moeten zijn, maar de waarheid is dat verzekeraars soms hun eigen administratie niet op orde hebben en incassobureaux in het "automatische traject" zitten. Ook als je gewoon netjes aan je verplichtingen voldoet of hebt voldaan, kun je met incassobureaux te maken krijgen.Betaal gewoon op tijd en je hebt geen enkele last van een incassobureau.
-
Anti incasso
als gravedigger niets zinnigs te zeggen heeft gaat hij zemelen over hoofdletters punten en kommas ik ben geen liefdesbrief aan het schrijven of een opstel ik ben boos op dit soort bedrijven dus als je een zinnig iets hebt te zeggen over het onderwerp en niet de lerraar nedrelands uithangt zou dat meer bijdragen of heeft meneer zelf ook een incasso buro
-
Anti incasso
beetje eigenlijk wat onze regering al doet heb je geen zinnig antwoord op iets dan ga je maar zemelen over minder belangrijke dingen zoals waarden en normen die ze zelf niet hebben gelul van deze christelijke bal komt me ook al jaren de stropt uit en dan kom jij als een soort verdediging voor incasso buro's opduiken met dan moet je je rekeningen op tijd betalen men wat ben jij kort door de bocht en zwart wit denkend dus volgens jou heb je alleen te maken met incasso buro's als je een aso bent die zijn rekeningen niet betaald en natuurlijk elke werkeloze is waarschijnlijk volgens jou meneing te lui om te werken nog meer van die cliche ideeen meneer grafdigger de incasso buro held wat is jou voordeel dan als dit soort bedrijven bestaan je kan er helemaal geen voordeel van hebben alleen als je zelf zo een een aasgieren buro hebt blijf erbij ik vind ze walgelijk en ze leveren geen positieve bijdrage aan ook maar enigzins iets lees bvb net in het nieuws dat benno L al in 1980 kinderen misbruikte en dat hij toen vrij gelaten is wegens privacy overwegingen die privacy is er wel voor een pedofiel in dit land maar als je met incasso buro's van doen hebt dan telt opeens je privacy niet dan is het oke dat ze adres in allerlei bestanden en databases opnemen en is je privacy weg gek toch dat zo een vieze smerige pedo wel privacy geniet maar als je vergeet een rekening van 20 euro te betyalen dat je dan geen privacy regels hebt dus de regering vind een rekening van een ziektekosten verzekering belangrijker dan het leven en de veiligheid van onze kinderen bah bah en nog eens bah dan ga je je toch afvragen is een kinder leven voor onze regering minder waard dan
Toch heeft hij wel een punt hier. Op zich is het best een onderwerp waar je een aantal reacties op kan krijgen. Echter, door het ontbreken van punten, komma's en hoofdletters zijn jou reacties slecht leesbaar en zullen de meeste niet de moeite nemen om het te ontcijferen. Je schiet dan je doel voorbij en daar heb je zelf dus ook niets aan.eplaatst op 25 Jun 2009 06:59 door Anti incasso
als gravedigger niets zinnigs te zeggen heeft gaat hij zemelen over hoofdletters punten en kommas
Mvg Jor.
Op scheldpartijen zit zo wie zo niemand op te wachten hoor.
-
Anti incasso
dat is dus echt uit de tijd zet je ook punten en comma,s in je smsjes dat gaat wel erg lang duren dan als je meerdere forums hebt maargoed .........................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,?????????"""""""""""""""""""" hier zijn er een heleboel plaats ze waar je wil ik ga mijn doel niet voorbij heb je problemen met incasso buro's neem dan zelf de moeite om te lezen wat er staat ik neem ten minste de moeite om hier wat neer te zetten en waar ik al bang voor was ook u wil met mij praten over punten en komma's waar gaat dit over mss kan ik er ook een vertaling bijzetten in meerdere talen zodat iedereen het ook gelezen heeft ik heb mijn punt wel gemaakt en als mensen in de problemen zitten dan kan je daar de moeite voor nemen om het te lezen het is nou ook weer niet zo onduidelijk dat je daar over door blijft zemelen maar wel de moeite weer nemen om een kort en bondig antwoord te geven over komma's en punten maar daar blijft het dan ook het is precies waar de nederlander altijd goed in is langs de zijlijn commentaar geven
Zo denk jij dus over de hulp die je hier zoekt.Weet je, veel succes met je verhaaltjes.Om nog maar te zwijgen over het feit dat dit geen sms'jes zijn.Geplaatst op 25 Jun 2009 12:15 door Anti incasso
dat is dus echt uit de tijd zet je ook punten en comma,s in je smsjes dat gaat wel erg lang duren dan als je meerdere forums hebt maargoed .........................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,?????????""""""""""""""""""""
Belijk het maar, ik ga je onzin verder niet lezen/ontcijferen.
-
Guardian72
- Contacteer:
Geplaatst op 24 Jun 2009 19:15 door gravedigger
--------------------------------------------------------------------------------
Ach. die kosten voor extra rechters en werk wordt gewoon doorberekend aan wie het hoort, n.l. diezelfde wanbetaler !! Betaal gewoon op tijd en je hebt geen enkele last van een incassobureau.En toch staan er verhalen van normale betalers, die alsnog een incassoburo op hun nek krijgen (De Menzis klant bijvoorbeeld).
Naar boven
Het gaat dus soms wel eens fout - ook al betaal je alles keurig op tijd.