@Jolijn
Ik snap niet hoe jij dit kunt bedenken op basis van de OP.
komt ook niet uit de OP, maar uit onderstaand bericht :
Ik ben rond de jaarwisseling telefonisch benaderd door de Praktijk teneinde mijn NAW gegevens te verifiëren. Er is toen gesproken over retour gezonden nota’s. Waarbij ik mijn NAW gegevens wederom heb verstrekt, deze keer telefoniscn.
Echter TS geeft aan tot 28 januari wederom geen facturen ontvangen te hebben, terwijl bij een correct adres de factuur in de bus had moeten liggen
Het CMIB (Corr. LtE) heeft niet om correctie van de n.a.w. gegevens gevraagd, maar om de n.a.w. gegevens. Bij het (weer) doorgegeven van die gegevens is niet gebleken uit de reactie wat er nu is fout gegaan. Bijv. "Oh, dan zie ik het al, het moet dus zijn 5102 AM ipv 5102HM". Er werd zelfs gesteld dat TS met opzet de fakturen retour gestuurd zou hebben, dat zou alleen kunnen als ze (op het juiste adres) aangekomen zijn.
Het blijkt dat er wel met een foute postcode is gewerkt want ergens schrijft TS :
Tevens heeft de supervisor stiekum de postcode dusdanig in de correspondentie nu aangepast naar de correcte versie. Gemanipuleerd dus.
Het is dus helemaal geen fout van de Post.nl , dus de stelling die wordt geponeerd, dat het incassoburo aannemelijk moet maken dat de aanmaningen zijn ontvangen dient opieuw geformuleerd te worden tot : Voor wiens risico komt het als de adressering van de klant, (zelfs na een correctie), niet blijkt te kloppen.
TS vind dat het incassoburo dat allemaal maar, kostenloos, moet uitzoeken.
En ik zeg het is de klant zelf die zijn adres opgeeft en dus hiervoor in principe de verantwoording draagt.