Als ik je een tip mag geven: ga zo snel mogelijk met automatische incasso's werken. Het is namelijk duidelijk dat je het zelf niet allemaal kunt bijhouden.Zyfarra schreef:@Arvandongen÷Zit nu mijn contract te lezen. Is een 60 maanden contract met vaste termijn bedrag van € 134,26.
Als het zo is hoe je zo uitgebreid uitleg, dan hadden ze dat ook even kunnen uitleggen. Ik vind niet erg om te betalen, maar geef mij duidelijkheid.
Maar kom niet eerst met 5, dan 4 maanden, dan weer 44 betalingen, dan 42 betalingen.
Mijn betalingsbewijzen zijn netjes onder elkaar, je kan zo de betalingen tellen.
In maart had ik per ongeluk geld van ANWB overgemaakt naar hun, had hun gelijk gebeld, om aantekening ervan te maken. Die man zei nog geef niet mevrouw, maak het verschil over dan is maand termijn betaald.
Maar ik ben blij dat ik er hier over kan praten, want e-mails en telefoontjes zijn echt beangstigend.
Weet u dat ik ook nog mijn verontschuldiging had aangeboden dat ik het niet goed had begrepen? Nu kan ik mezelf wel slaan, want ik had e-mail wel goed begrepen. Dat ik door mijn angst zo neerbuigend doe, terwijl ik ook rechten heb.
Wanneer bedrijven automatisch netjes iedere maand kunnen innen krijg je dit soort problemen niet en kost het je ook nog eens veel minder tijd.