LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deurwaarder en betalingsregeling

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Sashi
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2007 16:22

Deurwaarder en betalingsregeling

Ongelezen bericht door Sashi »

Hallo,

ik heb een vraagje, weet iemand hoeveel deurwaarders maximaal van je loon mogen eisen?

Het zit namelijk zo, ik sta op de wachtlijst voor de WSNP en heb dus een huurschuld.

Nu is het zo dat ik 1100 euro verdien, 410 euro huur en andere vasten lasten natuurlijk,

maar nu eist de deurwaarder dus dat ik per maand boven op mijn huur 438 euro betaal, mogen ze dit zomaar??

Want zoals nu ook is er beslag gelegd op mijn loon, dus ik kan uberhaupt nooit 438 euro boven op mijn huur betalen..

Ik hoop dat jullie het weten,

Groetjes Sas

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: Deurwaarder en betalingsregeling

Ongelezen bericht door Flender »

Kijk hier is zou ik zeggen dan weet je het precies

http://www.kbvg.nl/index.php?id=135

ondertussen
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2007 20:46

Re: Deurwaarder en betalingsregeling

Ongelezen bericht door ondertussen »

kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat een deurwaarder kantoor reageert.
in juni heb ik een brief vd deurwaarder gekregen met de mededeling dat ik aansprakelijk gesteld zou worden. Mijn vorige wekgever had een rekening niet betaald en aangezien ik de deal geregeld had, dacht de ondernemer dat ze het wel via mij kunnen verhalen. (vorige werkgever is gestopt met zijn bedrijf) Hierop heb ik een brief gestuurd dat ik niet aansprakelijk ben. Hierna heb ik niks meer vernomen van het incasso bureau.
kunnen zij mij in het ongewisse laten?
zit er ook een termijn aan?

Gesloten