LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Discussie schoonmaakkosten trouwlocatie

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
borawie

Re: Discussie schoonmaakkosten trouwlocatie

Ongelezen bericht door borawie »

5 jaar geleden werd er op mijn 40e verjaardag ook een confettibom gebruikt.
Resultaat héél het huis lag vol met confetti en dan ook nog eens alles wat naar buiten werd gedragen.
Ik kan je verzekeren dat het een hele klus is geweest om dit op te ruimen. Nu 5 jaar later vind ik nog met enige regelmaat confetti. Dus ik denk dat je met die rekening nog aardig weg komt. Ze hadden ook kunnen zeggen kom de troep maar zelf opruimen......

te mogen opruimen.
Dit

piko49

Ongelezen bericht door piko49 »

confetti is het meest vreselijk spul om op te ruimen.Het dringt overal tussen, in en op.In de theater waar ik werkte kreeg een gezelschap die dit spul gebruikte,een flinke rekening aan schoonmaakkosten omdat het spul overal doordrong,door statische elektriciteit overal aan vastplakte en je het maanden later nog tegenkwam.Er moest een speciale schoonmaakploeg voor aantreden om de gehele ruimte schoon te krijgen.Dus dan valt die 150 euro eigenlijk wel mee....

fpprene
Contacteer:

Ongelezen bericht door fpprene »

Wat een domme handeling van de trouwlocatie. Beetje commercieel bedrijf neemt dit schadepostje voor lief en houdt er (financieel) voortaan rekening mee. Ik ben het overigens met de jong getrouwden eens dat een declaratie van 9 uur proportioneel hoog is... voor die euro's wil ik dat ook nog wel komen doen.. maak de koffie en de drank iets duurder dan krijg je deze domme discussie niet. Dit zou voor mij een reden zijn om in mijn vriendenkring deze locatie zeker af te raden !!.. hebben ze voortaan tijd zat om zelf de confetti op te ruimen :)

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

fpprene schreef:Wat een domme handeling van de trouwlocatie. Beetje commercieel bedrijf neemt dit schadepostje voor lief en houdt er (financieel) voortaan rekening mee. Ik ben het overigens met de jong getrouwden eens dat een declaratie van 9 uur proportioneel hoog is... voor die euro's wil ik dat ook nog wel komen doen.. maak de koffie en de drank iets duurder dan krijg je deze domme discussie niet. Dit zou voor mij een reden zijn om in mijn vriendenkring deze locatie zeker af te raden !!.. hebben ze voortaan tijd zat om zelf de confetti op te ruimen :)
Gewoon 1000 euro extra rekenen per klant, dan kan er ook een toilet gesloopt worden. Nooit geen gezeik meer over schadevergoeding. Echt een briljante oplossing.

Jij betaalt natuurlijk ook graag extra, ook wanneer je geen troep en schade maakt...

Denk ff na voordat je op verzenden drukt.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

jeroenvs schreef: Men kan toch in algemene voorwaarden opnemen dat confetti niet toegestaan is en dat kosten voor opruimen circa € 150 bedragen.
Dit boetebedrag wordt dan een prijskaartje , waarmee de confettibom toegestaan is.
Dat is juist niet de bedoeling van het verbod.

aha2

Ongelezen bericht door aha2 »

Beste Jeroen,

Wat nu te doen. Praat nog eens met Veronique. Je weet slechte reclame is ook reclame. De kasteelhoeve is nu wel bekend geworden door jouw terechte verhaal. Achteraf gezien is voor jullie beiden concessie doen de beste optie. De hoogte van de rekening halveren en de kous is af. Hier zullen jullie het mee moeten doen.

prem

Ongelezen bericht door prem »

fpprene schreef:Wat een domme handeling van de trouwlocatie. Beetje commercieel bedrijf neemt dit schadepostje voor lief en houdt er (financieel) voortaan rekening mee. Ik ben het overigens met de jong getrouwden eens dat een declaratie van 9 uur proportioneel hoog is... voor die euro's wil ik dat ook nog wel komen doen.. :)
Als ik jou was zou ik een eigen bedrijf opstarten. Zal best goed komen.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

prem schreef:
fpprene schreef:Wat een domme handeling van de trouwlocatie. Beetje commercieel bedrijf neemt dit schadepostje voor lief en houdt er (financieel) voortaan rekening mee. Ik ben het overigens met de jong getrouwden eens dat een declaratie van 9 uur proportioneel hoog is... voor die euro's wil ik dat ook nog wel komen doen.. :)
Als ik jou was zou ik een eigen bedrijf opstarten. Zal best goed komen.
Net zoals bij al die anderen hier die vinden dat alle bedrijven te duur zijn. Doe het zelf goedkoper en minstens net zo goed en je kunt de klanten niet meer aan....

Gesloten