Dit lijkt me relatief eenvoudig.sckunky schreef:goede dag
ik heb ook een brief ontvangen van EDR, een incasso brief,
wat me hierin vooral op valt, is dat de opdracht gever voor de incasso ( de schuldeiser), Tealinez limited
gevestigd is op loire 200-202 te denhaag, het incasso bureau edr gevestigd is op loire 192-198 te denhaag en dat de stichting derdengeldenbeheer DRA gevestigd is op loire 188-190 te denhaag.
beter een goede buur dan een verre vriend.!!!
alleen heb ik geen schuld hier, maar daar zijn mensen voor die ervoor hebben gestudeerd, zij zullen dit wel recht zetten,
vr groet een lotgenoot
Als u geen klant bent van "Tealinez" (financiele holdingmaatschappij kennelijk - via Google gevonden) dan dient EDR in bewijzen te voorzien.
Ik zou wel 'actie' ondernemen, door hen een mail/fax/aangetekende brief te sturen waarin u aangeeft geen klant te zijn, waardoor dus ook geen vordering kan bestaan - en mochten zij een andere mening toegedaan zijn, dienen zij dit aan te tonen (en binnen redelijke termijn).
Er zijn ook op dit forum voorbeeldbrieven die dit zeer goed, en juridisch onderbouwd, weergeven - ik zou adviseren zo een aan te (laten) passen.
Overweeg eventueel aangifte te doen, als men door blijft gaan - EDR heeft namenlijk niet een reputatie om alles volgens de wet te doen.