het gekke aan de brief die ik heb ontvangen van EOS
is dat de eerste brief in het nederlands is opgemaakt
en de a4 tjes met daarop zogezegd het bewijs is alles in het Duits!
Dacht toch echt dat EOS een nederlandse firma/incasso bureau was?
Maar zoals ik al zei ik heb er een vreemd gevoel bij..
morgen gesprek met een adviseur en daarna met onze eigen adviseur..
afwachten en kijken wat we moeten/gaan doen..
Wil gewoon heel graag onze droom werkelijkheid zien worden maar met deze instantie gaat
dat dus niet lukken!!
keep in touch!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EOS incasso
Re: EOS incasso
Hallo Allemaal,
Gisteren bericht gekregen van de kredietverstrekker (dus niet EOS!)
Deze heeft te kennen gegeven dat we finale kwijting krijgen als het bedrag van 1750 betaald is
en de codering bij het BKR word dan meteen weggehaald!!
Daar was het ons om te doen! Dromen kunnen dus toch steeds korter bij komen!
2 hele spannende weken achter de rug met uit eindelijk een goede afloop..
Wilde het in ieder geval wel even laten weten hier..
Groetjes Nance
Gisteren bericht gekregen van de kredietverstrekker (dus niet EOS!)
Deze heeft te kennen gegeven dat we finale kwijting krijgen als het bedrag van 1750 betaald is
en de codering bij het BKR word dan meteen weggehaald!!
Daar was het ons om te doen! Dromen kunnen dus toch steeds korter bij komen!
2 hele spannende weken achter de rug met uit eindelijk een goede afloop..
Wilde het in ieder geval wel even laten weten hier..
Groetjes Nance
Heb je dan nu ook alle gegevens gekregen zoals ik hieronder al aangaf? Zo niet, heb je een redelijke kans € 1750,00 voor niets te betalen...ikke0408 schreef:Deze heeft te kennen gegeven dat we finale kwijting krijgen als het bedrag van 1750 betaald is en de codering bij het BKR word dan meteen weggehaald!! Daar was het ons om te doen! Dromen kunnen dus toch steeds korter bij komen!
Moneyman schreef:190'gulden kan NOOIT!!! 16000 euro worden. Zelfs niet na 17 jaar. Betaal helemaal niets totdat ze bewijs van de vordering hebben gegeven, inclusief specificatie van de hoogte en bewijs dat ze steeds tijdig de verjaring hebben gestuit. Dan wordt het snel stil, denk ik....
Hallo,
De kredietverstrekker is Santander en deze heeft onze financieel adviseur zwart op wit gegeven
dat de codering word verwijderd zodra het geld is over gemaakt en dan hebben wij ook niets meer met
EOS te doen!
juridisch is er ook al naar gekeken en dit is het allerbeste wat kon gebeuren en dat is dat de codering
verwijderd word!
anders blijft deze 5 jaar staan en dat zou voor ons betekenen dat we dus geen huis meer kunnen kopen
Nu ziet de toekomst er toch weer wat zonniger uit voor ons..
Groetjes Nance..
De kredietverstrekker is Santander en deze heeft onze financieel adviseur zwart op wit gegeven
dat de codering word verwijderd zodra het geld is over gemaakt en dan hebben wij ook niets meer met
EOS te doen!
juridisch is er ook al naar gekeken en dit is het allerbeste wat kon gebeuren en dat is dat de codering
verwijderd word!
anders blijft deze 5 jaar staan en dat zou voor ons betekenen dat we dus geen huis meer kunnen kopen
Nu ziet de toekomst er toch weer wat zonniger uit voor ons..
Groetjes Nance..
-
De codering zal ook moeten worden verwijdert als de vordering onterecht is. Het is dus dom dom dom om te betalen zonder alle relevante informatie!
Hallo,
Zoals nu bekend is heeft onze oude bewindvoerder in 2013 wel contact met hen opgenomen
en dus is volgens Santander er wel degelijk contact geweest alleen wat EOS betreft
hebben wij niets meer met hun te maken en daar ben ik tevreden mee.
Dat de oude bewindvoerder zijn zaken niet bekend maakt aan ons maakt het dus ins zo moeilijk
te achterhalen wat wel en wat niet gebeurd is!
Daarom dat ik nu bijna 2 jaar geleden ben overgestapt naar een betrouwbare bewindvoerder.
Dat gaat goed gelukkig en maakt voor ons de weg beetje bij beetje begaanbaar..
Zoals eerder gemeld is er ook juridisch naar gekeken en ook deze heeft laten weten dat dit het beste is wat kon gebeuren nu in onze situatie..
Juist door te hier te lezen wat de ervaringen waren van jullie waren ben ik ermee verder gegaan met uiteindelijk dit als behaald eindresultaat waar ik na uitleg en overleg tevreden mee ben..
Dankjewel voor jullie reacties en meedenken..
Groetjes Nance..
Zoals nu bekend is heeft onze oude bewindvoerder in 2013 wel contact met hen opgenomen
en dus is volgens Santander er wel degelijk contact geweest alleen wat EOS betreft
hebben wij niets meer met hun te maken en daar ben ik tevreden mee.
Dat de oude bewindvoerder zijn zaken niet bekend maakt aan ons maakt het dus ins zo moeilijk
te achterhalen wat wel en wat niet gebeurd is!
Daarom dat ik nu bijna 2 jaar geleden ben overgestapt naar een betrouwbare bewindvoerder.
Dat gaat goed gelukkig en maakt voor ons de weg beetje bij beetje begaanbaar..
Zoals eerder gemeld is er ook juridisch naar gekeken en ook deze heeft laten weten dat dit het beste is wat kon gebeuren nu in onze situatie..
Juist door te hier te lezen wat de ervaringen waren van jullie waren ben ik ermee verder gegaan met uiteindelijk dit als behaald eindresultaat waar ik na uitleg en overleg tevreden mee ben..
Dankjewel voor jullie reacties en meedenken..
Groetjes Nance..