LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ergernis Kesteren Medical factoring

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Cindy123
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2009 10:40

Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Cindy123 »

Ik heb ook al te maken met Kesteren Medical factoring. Ik ga sinds een aantal maanden naar een osteopaat, die met deze organisatie samenwerkt. Ik ben in september, oktober en november geweest. Rekeningen van deze organisatie kreeg ik pas 13 januari 2009. Vervolgens moest ik deze binnen 2 weken betalen, erg snel dus. Ook zag ik dat de rekening van oktober verkeerd gedateerd was. Op de factuur stond namelijk als behandeldatum 15-01-2008 ipv 15-10-2008. Ik heb telefonisch contact gehad, waarbij trouwens ik continu in een overbezette telefoonlijn hing en dus erg lang moest wachten. Uiteindelijk een mevrouw aan de telefoon gehad en die zei dat ik een nieuwe factuur zou krijgen. Dit is inmiddels als weeg anderhalve week geleden en ik heb nog steeds niets. Moet maar weer bellen denk ik, want anders krijg ik misschien problemen met mijn zorgverzekeraar als ik de "verkeerde" factuur naar hen opstuur. Ik vind het echt irritant dat je eigenlijk heel vaak achter zulk soort organisaties aan moet bellen, omdat er veel fouten worden gemaakt. Of doen ze dit expres?

Rema
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 feb 2007 22:13

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Rema »

Vraag eens aan je osteopaat of hij meer problemen met van Kesteren heeft.
Wij kregen ook aanmaningen terwijl we niet eens de oorspronkelijke rekening hadden gekregen.
Later hoorden we dat onze tandarts het contract met van Kesteren op had gezegd, vanwege allerlei administratieve problemen.

Marco25
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 14:59

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Marco25 »

In September 2008 heb ik per abuis 2x dezelfde rekening betaald (204,-euro) aan Kesteren Medical Factoring. Na vele malen bellen en e-mail over-en-weer heb ik het dubbelbetaalde bedrag anno februari 2009 nog steeds niet terug! Sinds vorige week heb ik mijn rechtsbijstands-verzekering maar ingeschakeld. Nu kunnen ze alle kosten met rente (terugwerkende kracht) ook nog bijbetalen!!
Het schijnt dat Kesteren sinds Mei 2008 is overgenomen door een ander bedrijf. Het lijkt erop dat deze Kesteren laat doodbloeden, volgens mijn tandarts, die ook veel problemen heeft met het uitbetalen.

wernand
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 19:45

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door wernand »

Hieronder de mail van 15 jan. 2009 die ik na telefonisch contact met een medewerker van het bedrijf maar aan Kesteren Medical Factoringmoest schrijven.
(Voor prive redenen zijn er puntjes gezet bij mijn naam, rekening en betalingskenmerk). Daar weer onder een vervolg email van 09-02-2009.
Nog steeds geen reactie.

Geachte lezer,

Helaas, na een “dreigende brief” uwerzijds betreffende een betalingsherinnering, direct via de postbank het uitstaande bedrag (Ref.:.../....) van 244.90 Euro overgemaakt.
Hierna nog even nagekeken of ik het echt niet al overgemaakt. En wat bleek, ik had het bedreffende bedrag al op op 4 december 2008 overgemaakt. Het bleek echter niet 244.90 Euro te zijn wat ik had overgemaakt,
maar 244.99 Euro. Jazeker 9 Eurocent teveel. Vandaar dat ik het eerst niet vond. Ik heb dus nu 2 maal de rekening van tandarts Zethof betaald.
Het betalingskenmerk was .............
Ik verzoek u daarom het bedrag van 244.99 Euro gaarne zo spoedig mogelijk op mijn postbankrekening, ........., t.n.v. ......., terug te storten.

Als bewijs, zie hieronder de afschrijvingen; eerste op 4-12-2008 en de tweede op 14-01-2009.

2e mail:
Geachte lezer,
Hieronder een email (is hier de mail van hierboven) verstuurd naar u op 15 januari, betreffende een dubbele betaling.
In een schrijven van u, op nogal dreigende taal, werd mij gevraagd onmiddelijk een openstaande rekening (tandarts ....., Den Burg) te betalen. Ten tweede male heb ik het bedrag toen aan u overgemaakt. En vervolgens hoor ik niets meer. Ik vind het dan ook zeer onbeschoft dat ik geen enkele reactie op mijn schrijven (email) van 15 januari ontvangen heb. Ook het teveel betaalde bedrag is nog niet op mijn rekening overgemaakt.
Mogt dit niet binnen 2 weken het geval zijn, dan zal ik genoodzaakt zijn mijn rechtsbijstand in the schakelen.

moraaz
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2009 09:42

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door moraaz »

Ik heb ook al te maken met Kesteren Medical factoring. Een rekening van bijna €1000,- van april 2008 pas in januari 2009 ontvangen. Nu een aanmaning.
Ze reageerden niet op een brief over een betalingsregeling (betalen in 3 termijnen) en ook niet op email. Vandaag mijn tandarts gebeld. Die heeft rechtstreeks met Van Kesteren contact opgenomen en ze belden zelf terug !!
Een regeling was geen enkel probleem, dus nu eindelijk goed opgelost. Men vertelde nog wel, dat door een fusie er momenteel achterstanden zijn en men probeert dat in alle redelijkheid op te lossen.
Het kan dus wel.

Megje
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2009 20:08

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Megje »

Ook hier grote ergenis over de firma Kesteren!

Er worden daar flinke fouten gemaakt, niet gereageerd op mails en ze zijn telefonisch onbereikbaar.

Eerst stuurden ze een herinnering van een wel degelijk betaalde rekening, vervolgens een voor een andere rekening á E 19,10
Heb toen gebeld dat ik nu toch eerst eens overzicht wilde krijgen aangezien ik twijfelde of deze herinnering dan wel correct was. Werd me verzocht en mail te sturen.
Die mail verzonden, mar geen antwoord gehad.
Een paar weken later ipv een overzicht een aanmaning, verhoogd met E 39, 00 met in gebreke stelling.
Weer telefoon gepakt, na bijna 20!!min. eindelijk iemand aan de lijn, die me vroeg een ander moment terug te bellen, aangezien er een computerstoring zou zijn..Die middag meerdere keren opnieuw gebeld, zonder succes..Steeds hetzelfde bandje: "Wachttijd is langer dan u van ons gewend bent, meer dan 15 min, gelieve ander moment terug te bellen."En vervolgens werd de verbinding verbroken.
Heb toen opnieuw een mail gestuurd, aangegeven dat ik geen antwoord heb gekregen op mijn verzoek om een overzicht, het bedrag á 19, 10 direkt zou overmaken maar weiger om de incassokosten te betalen, aangezien zij nalatig zijn geweest. En weer geen reactie op mijn mail.
En vandaag krijg ik een 'laatste aanmaning voor dagvaarding' Dreigement met deurwaarder, mogelijk zelfs beslaglegging op inkomsten c.q. bezittingen.
Het is gewoon waanzin!!Dus, uiteraard weer eens de telefoon gepakt..en wederom hetzelfde bandje: "drukker dan u van ons gewend bent....en verbinding wordt nu verbroken"
Heb uiteraard betalingsbewijs, maar ze maken er daar duidelijk zo'n puinzooi van dat ze niet eens weten wat wel en niet betaald is.

Wat kun je doen met dit soort bedrijven die straks dus doodleuk een deurwaarder sturen, terwijl inmiddels betaald is.
Wat zijn de mogelijkheden, bellen en mailen is dus volkomen zinloos..Ben niet van plan een aangetekende brief te sturen, wil geen cent aan dat bedrijf verspillen..maar wat doe ik dan wel om ze te stoppen?
Ze verdienen wat mij betreft een ijskoude douche!

Ps, mijn tandarts heeft inmiddels, ook door grote ontevredenheid, het contract met Kesteren verbroken. Dus hierna hoop ik geen vervelende post meer van die firma te ontvangen.

H van Iersel
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2009 00:50

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door H van Iersel »

Onbereikbaarheid van Kesteren Medical Factoring.

In januari heb ik een brief ontvangen van Kesteren Medical Factoring (KMF), waarin ik herinnerd werd om een openstaande rekening van 62.60 Euro te betalen.

Ik heb deze per direct voldaan, omdat ik de desbetreffende nota niet direct kon vinden.

Enkele dagen later kreeg ik een brief van KMF, waarin vermeld werd dat door een computerfout betalingsherinneringen waren verstuurd, die niet verstuurd hadden mogen worden. Ik heb mijn rekeningen daarom nog een nagetrokken en toen bleek dat ik deze rekening voor de 2e keer had betaald.

Ik heb diverse malen telefonisch contact gezocht met KMF: Steeds waren de wachttijden te lang ('.. min: langer dan u van ons gewend bent') of was de lijn overbezet.
Daarom heb ik 2 weken geleden (13-02) een mail gestuurd naar [email protected], waarin ik om restitutie en om een reactie heb gevraagd. Ik heb daarop niets vernomen.

Vandaag heb ik een herinnering gestuurd naar [email protected], cc naar [email protected] en [email protected] (overkoepelende organisatie). Tot mijn verbazing kreeg ik daarop een melding dat deze E-mail adressen niet bereikbaar zijn. Dit is wel een hele vreemde, onprofessionele gang van zaken.
Heeft iemand dezelfde ervaring?

Ik ben van plan mijn tandarts maar eens in te lichten...

Mili0w
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2008 23:28

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Mili0w »

Volgens mij heeft van Kesteren geen medewerkers, ik ben al ruim twee weken aan het bellen en mailen heb tot op heden nog niemand gesproken of een email terug gehad.

Daarbij heeft mijn zorgverlener het eerder overgemaakte bedrag nog steeds niet ontvangen, die al een half jaar geleden is overgemaakt.

kokopetalo
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2009 15:40

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door kokopetalo »

Ik heb al jaren rekeningen van de orthodontist eerst van onze oudste zoon en nu van onze jongste zoon,deze rekeningen lopen via van Kesteren.Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen en heb daardoor ook nooit problemen gehad,nu krijg ik een aanmaning van een rekening die ik niet zou hebben betaald,ik kan het bijna niet geloven en ik wacht even met betalen omdat ik bijna zeker wist dat ik deze ook betaald had.Maar waarschijnlijk heb ik die rekening nooit ontvangen omdat ik al de rekeningen bewaar(copien omdat de orginele naar verzekering gaat) en deze niet terug kan vinden.Op een gegeven ogenblik betaal ik de rekening en toevalligerwijs krijg ik s middags een 2e aanmaning met daarbij incassokosten. Na de betaling krijg ik weer een rekening met daarop nog de incassokosten die ik niet zou hebben betaald maar ik heb de rekening betaald van de 1e aanmaning en daar stonden geen incassokosten op.Ook kan ik geen contact krijgen en heb meerdere malen geprobeerd om te bellen maar sta gewoon half tot een heel uur in de wacht en dan nog niets!!!
Ik weet wel dat onze orthodontist waarschijnlijk meer van deze klachten heeft gehad van zijn patienten want hij heeft een andere instantie voor zijn facturering :lol: ,gelukkig maar want van Kesteren deugt echt niet :cry: .
met vr. gr. Karin

Rema
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 feb 2007 22:13

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Rema »

Kan bij jullie de tandarts of orthondontist het niet oplossen bij van Kesteren, onze tandarts en ziekenfonds hebben het opgelost, ik bracht steeds de aanmaningen naar de tandarts, en zij belden met van Kesteren.

impelmans
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2009 22:46

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door impelmans »

Volgende mails hebben wij zonder resultaat naar van Kesteren gestuurd. Lees een huiver.

Verzonden: vrijdag 20 februari 2009 14:19
Aan: '[email protected]'
Onderwerp: Klacht
Urgentie: Hoog

Geachte heer/mevrouw,

Na verschillende malen telefonisch contact te hebben gehad met tandarts R. en Kesteren ( geprobeerd, maar na diverse malen te zijn doorverbonden in een tijd van 30 minuten en dan nog niemand te woord hebben kunnen staan) hebben we vandaag enige rekeningen ontvangen waar boven staat “ opnieuw verstrekt origineel”. We hebben nooit een eerste origineel ontvangen, want dat is waarschijnlijk net als alle rekeningen verstuurd naar een fout adres nl. julianastraat 12, tevens kregen we een betalings herinnering voor het bedrag van 97,50.
Ook hier hebben we geen rekening van ontvangen, geen origineel, en ook geen tweede verstrekte origineel. Omdat we er bij Kesteren niet doorkwamen hebben we geprobeerd via tandarts R. het adres te laten veranderen en verzocht alle rekeningen opnieuw en nu naar het goede adres te sturen. Vreemd vindt ik het dan, dat ze nog niet doorhebben dat we geen rekeningen hebben ontvangen maar wel meteen
Naar mijn mening agressieve betalingsherinneringen sturen.( Ik heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald en vindt het niet prettig om als wanbetaler te worden behandelt)
Dus maar weer zelf naar Kesteren proberen te bellen om voor de zoveelste keer een origineel te krijgen, dus geen TWEEDE opnieuw verstrekt origineel, maar een gewone rekening.
Als een wonder had ik binnen 3 minuten iemand aan de lijn. Maar het systeem was eruit en of ik maandag terug wilde bellen, DUS NIET.
Op dit moment ben ik dus behoorlijk boos (op Kesteren) en vroeg op zij mij niet terug konden bellen, want om weer dagen achter de telefoon te gaan zitten wachten tot ik eens erdoor ben heb ik geen zin.
De dame in kwestie was alles behalve behulpzaam, er werd op agressieve toon gezegd dat ze dat niet ging doen.
Voorlopig ga ik geen rekeningen betalen waarvan ik geen origineel van heb ontvangen.
We zijn zelf gaan bellen om te vragen waar de rekeningen bleven, en om dan zo te worden behandelt ( door Kesteren) vind ik iets te ver gaan.
De fout ligt bij Kesteren en niet bij ons. Hadden wij ons niet gemeld dan waren tot op heden nog geen rekeningen op ons adres aangekomen.
Ik heb geen zin om hier nog langer mijn energie in te steken.
Ik verwacht dat Kesteren zelf contact opneemt met ons,inclusief een flink excuus.

Een kopie van dit bericht is gelijktijdig naar tandarts R. gestuurd.
------------------------------------------------------------------------------
Hierop volgt geen reactie. Volgende mail toen verstuurd.

Verzonden: zaterdag 7 maart 2009 18:32
Aan: '[email protected]'
Onderwerp: FW: Klacht
Urgentie: Hoog

Geachte heer/mevrouw,

Op onderstaand bericht heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Ik wil het daarom nog eens onder uw aandacht brengen.

We verwachten spoedig een reactie van u te ontvangen en hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
-------------------------------------------------------------------------------
Ook hierop geen reactie. Daarop volgt de laatste mail richting tandarts R. (de naam van de tandarts word bewust niet volledig vermeld omdat we hem ook als slachtoffer zien van deze praktijken).
Hier de laatste mail:

Verzonden: dinsdag 17 maart 2009 22:09
Aan: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
CC: '[email protected]'; '[email protected]'
Onderwerp: FW: Klacht
Urgentie: Hoog

Geachte tandarts R.,

Na herhaaldelijk pogingen om in contact te komen met van Kesteren, via verschillende wegen, krijgen we geen reactie terug.
Ik zou niet weten wat ik verder nog kan doen.
Ik hoop dat u de verdere zorg op zich neemt.
-------------------------------------------------------------------------------
We hebben onze tandarts de link van deze pagina doorgestuurd en hopen dat hij een eigen conclusie hieruit trekt.

Agawika
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2009 19:50

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Agawika »

Hoi,

Ik heb ook heel lang gepropeerd te bellen en mailen (ik dacht dat het de snelste route is om mijn probleem op te lossen) maar geen reactie.
Ik heb besloten om brief te sturen per post. Maar... niet een brief. Ik heb 4 briefen verstuurd!!! Ik dacht, hopelijk iemand zou ze lezen...
Gelukkig over een week kreeg ik antwoord!
Ik denk dat het de enige oplossing is om met iemand contact te krijgen...
En laatste tijd heb ik ook gezien dat hun contactcenter werkt tot 21:00! Misschien nu is het mogelijk om iemand aan de lijn te krijgen.
Probeer maar via post, misschien dan lukt het wel...

Groetjes

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

probeer ze eens te bereiken onder de firmanaam Fa-Med.

Daar zijn ze mee samen gegaan

impelmans
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2009 22:46

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door impelmans »

Het mailadres waarmee zij mijn leesbevestiging teruggave was Fa-med Sales [[email protected]].

succes

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door antonh »

Ik bel niet naar die idioten van Kesteren.
Gewoon een brief schrijven en die 2x versturen.
Vermelden in de brief dat hij 2x verstuurd wordt.
En de brief eindigen met de regel.

"Ik ga er van uit als ik niet binnen 7 werkdagen na d.d. een reactie van U krijg dat alles opgelost is en ik er verder geen correspondentie meer krijg.

Met "vriendelijke" groeten,

etmc
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:11

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door etmc »

ik heb ook problemen met dit facturatiebureau, mijn endodontoloog doet zaken met hun, ik kreeg ten eerste geen rekening wel een betalingsherinnering 2 maanden later, (December 2008) toen heb ik dat gelijk afgehandeld, kreeg ik alsnog een nare brief van ze over incassokosten, (half januari 2009) toen heb ik ze teruggemaild waar ik nooit antwoord op heb gehad (14 januari) en vandaag kreeg ik weer een herinnering met dat ik nog rente moet betalen tot op heden, wat nergens op slaat want het bedrag is allang betaald, en dat ik binnen 5 dagen moet betalen, ik belde ze dus boos op, eerst 6 min in de wacht gestaan vervolgens krijg ik een telefoniste aan de lijn die niet verstaanbaar is (lijn viel de hele tijd weg) maar die wist mij nog wel te melden dat ze het druk hebben, en er daarom beter niet gemaild kan worden. ja ik ook maar dat maakt hun toch ook niks uit? ik ben nou bezig een brief op te stellen met dat als zij niks laten horen in 8 dagen ik ook niks uitvoer.

Raas
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 okt 2008 16:50

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Raas »

Ik kom nu voor het eerst op dit forum.... omdat ik problemen heb met Kesteren Medical Factoring (KMF).
Pfff... wat een herkenning op dit forum (dat lucht ook wel op... ben ik niet de enige die een probleem heeft met deze sukkels..)
Ik heb in december een herinnering ontvangen van een factuur die ik 4 maanden eerder ontvangen zou moeten hebben (nooit gehad).
Ik heb die herinnering METEEN de eerstvolgende werkdag betaald via internetbankieren... Bij mij is het keurig afgeschreven op die dag.

Krijg ik toch in Januari een aanmaning, maar nu + rente en incassokosten.
Ik stuur gelijk een mail naar [email protected] om ze op deze fout te wijzen.... Ik hoor 3 maanden (!) niets... Ik vond het eerst nog wat onbeschoft om niet te reageren, maar inmiddels ben ik het natuurlijk allang weer vergeten.... Tot deze week... wat denk je? Toch nog een reactie en een verontschuldiging? No way... Een nieuwe aanmaning!
Nu staat er wel dat de hoofdsom betaald is, maar de incassokosten en rente die ze in januari (ten onrechte!) in rekening brachten, staan nog open. Uiteraard gaat de aanmaning nu gepaard met dreigementen van deurwaarders, beslaglegging, etc.

Wat moet je nu met dergelijke lieden? Ik heb toch weer maar een mailtje gestuurd. Vorige keer was het nog vriendelijk... nu meer pissig!

Ik hoor mensen op dit forum ook zeggen dat KMF zelf vindt dat ze het te druk hebben voor email... Ja hallo...ik heb niets anders te doen zeker? Dat emailadres staat notabene op al hun facturen!

Het gelukkige is dat ik geen geld van ze te goed heb, maar zij denken het van mij nog te goed te hebben.... Dus als ze niet reageren... Hun probleem.

Sterkte iedereen met KMF

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Raas,

Als je inderdaad de herinnering direct betaald hebt (kan met telebankieren inderdaad heel snel geregeld worden) .

Met een afdruk van telebankieren heb je dus genoeg bewijs dat jij betaald hebt - eigenlijk simpel.
Sommige banken (Rabobank bijvoorbeeld) bieden ook nog de optie tot het downloaden van een PDF bankafschrift - die zou je ook nog kunnen printen.

Je hebt al aangegeven dat er betaald is (neem aan dat je bewijs hebt bijgesloten) - dan zou dat voldoende moeten zijn.

Dat KMF van hun administratie een zooitje maken, mogen ze niet jouw probleem van maken.

Als je echt 100% zeker wilt maken dat zij de gegevens ook hebben, zou ik nogmaals de bewijzen printen - en aangetekend (met handtekening retour) aan KMF verzenden, met daarbij de opmerking dat dit de 3e keer is dat je dit meldt, en dat je ervan uitgaat dat ze nu stoppen met die onzin dingen - en indien men doorzet, je aangifte gaat doen van (noem eens wat) fraude / valsheid in geschrifte / afpersing.. zoek wat moois uit.

Want daar komt het op neer. Zij maken fouten in de administratie - maar geven jou de schuld hiervan.

Raas
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 okt 2008 16:50

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Raas »

Ik had ze zelf ook al bedacht.... toch bedankt voor de tips.

Niettemin ga ik er geen tijd en zeker geen kosten meer aan spenderen... Zoals je zegt heb ik overal bewijzen van en kan alles aantonen. Ik vind 2x melden per email dan ook meer dan genoeg. Als KMF hier verder tijd aan blijft spenderen (terwijl ze het zo druk hebben!) is dat hun probleem.

Ik heb het overigens ook gemeld bij de orthodontist voor wie KMF de facturen stuurt.

Royalflush
Berichten: 214
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26

Re: Ergernis Kesteren Medical factoring

Ongelezen bericht door Royalflush »

Ik zou als ik jou was inderdaad geen dure aangetekende brieven met bewijs opsturen. Laat Kesteren maar brieven sturen of sterker nog, een deurwaarder inschakelen. Jij hebt bewijs dat er al betaald is en van een vordering dus al lang geen sprake meer kan zijn. Mocht het dan tot een rechtzaak komen, dan kun je voor de rechter een hoop door jou gemaakte kosten op Kesteren gaan verhalen. Daarnaas moet Kesteren dan nog de deurwaarder betalen.......kortom: een duur lesje voor deze slordige dames en heren. En gelijk een leuk middagje uit voor jou.

Succes ermee.

Gesloten