| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] euroquo incasso (laser services)wie heeft hier ervaringen ?
euroquo incasso (laser services)wie heeft hier ervaringen ?
Graag zou ik willen weten of er mensen zijn die ervaringen hebben met dit incasso bureau ?
Ik ben nu al vanaf mei bezig met hun om overzichten te krijgen van wat eerst 1 dossier was en nu opeens 2 dossiers zijn . Ik heb hun gevraagd om overzichten van de dossiers en dan ook dst ik kan zien dat hun mijn betalingen hebben afgeboekt . Uiteindelijk naar maanden van over en weer heb ik overzichten gehad en die laten maar een betalings geschiedenis zien tot begin 2007 en 1 tot september 2007 . Waar hebben hun dan de betalingen afgeboekt die ik in de tussen tijd heb gedaan ? Zelf naar maanden vragen kunnen hun dit niet laten zien . Wat zijn mijn plichten hier ? En belangrijker wat zijn hun plichten in deze ?
Hoor het graag.
Ik ben nu al vanaf mei bezig met hun om overzichten te krijgen van wat eerst 1 dossier was en nu opeens 2 dossiers zijn . Ik heb hun gevraagd om overzichten van de dossiers en dan ook dst ik kan zien dat hun mijn betalingen hebben afgeboekt . Uiteindelijk naar maanden van over en weer heb ik overzichten gehad en die laten maar een betalings geschiedenis zien tot begin 2007 en 1 tot september 2007 . Waar hebben hun dan de betalingen afgeboekt die ik in de tussen tijd heb gedaan ? Zelf naar maanden vragen kunnen hun dit niet laten zien . Wat zijn mijn plichten hier ? En belangrijker wat zijn hun plichten in deze ?
Hoor het graag.
Re: euroquo incasso (laser services)wie heeft hier ervaringen ?
Beste Ellen,
Is het mogelijk dat je meer informatie geeft. Uiteraard moeten zij kunnen aantonen wat en hoe, maar minsten zo belangrijk is of jij weet waar deze vorderingen betrekking op hebben.
Afhankelijk hiervan zal je weer andere stappen moeten ondernemen.
gr
jasper
Is het mogelijk dat je meer informatie geeft. Uiteraard moeten zij kunnen aantonen wat en hoe, maar minsten zo belangrijk is of jij weet waar deze vorderingen betrekking op hebben.
Afhankelijk hiervan zal je weer andere stappen moeten ondernemen.
gr
jasper
Re: euroquo incasso (laser services)wie heeft hier ervaringen ?
het gaat om een visa kaart . opeens is het van 1 dossier in het begin waar ik ook bewijs van heb naar 2 dossiers gegaan . En mijn betalingen sinds vorig jaar september vind ik nergens weer . Hun moeten toch gewoon de overzichten kunnen produceren ? Maar wie heeft ervaringen met hun . De internetsite van hun is niet actief en verder is eigenlijk niks van hun te vinden . Hoor het graag