LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Thundercracker »

600 erop achteruit , ok dat gun ik je zeker niet hoor laat dat duidelijk wezen maar dan krijg je als goed is dus wel ww en ga je idd achteruit..

Dan moet je dus anders omgaan met de centen die je wel krijgt. Alleen veel mensen (algemeen bedoelt) kunnen dat niet en blijven op dezelfde voet doorleven en dan gaat het fout...

Dus als jij deurwaarders krijg gaat er ergens iets fout of je woont te duur (nu) dan zou ik als eerste zorgen dat ik wegkom uit het te dure huis en alles opzeggen wat je niet nodig hebt aan abonnementen ed..

En dan idd soliciteren ben je sowiso verplicht maar dat doe je dus ook en hoop ik dat je snel iets te pakken krijgt en je weer een beetje beter je rekeningnen kan betalen , maarja in deze tijd heeft iedereen dwz de arbeider het zwaar dus weet wat je stemt in juni voor de toekomst dus.

iig suc6 ermee

valtino
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2010 11:37

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door valtino »

Hallo Thundercracker
Werkt je zelf niet bij die Flanderijn van eck Deurwaaders
Die niet goed in hun email's lezen en er over heen lopen :lol:

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Hier in het Zuiden is het niet meer Flanderijn en van Eck, maar Flanderijn en van der Heide, maar dat terzijde. Dat ze momenteel overijverig bezig zijn, betwist ik niet, ze hebben mij gevonden doordat ze van bankrekening wisselden en ik ook, daar liep het fout op de maand oktober, ik was niet te laat met betalen, echter hun rek nummer was veranderd, ik heb geen schuld meer bij mijn zorg verzekering, maar van Eck stelt dat er nog €474 open staat, mijn zorg verzekeraar weet van niets en ik zie de gang naar de rechter graag tegemoet.

Staan nog wat medicijn kosten open van mijn dochter, maar die was daar niet meer verzekerd daar vanaf haar 18de en die kosten zijn door haar wel gemaakt en die betwist ik dus.
Ik heb het vermoeden dat heel veel zorg verzekeraars er een zooitje van maken en ik kreeg het advies om bij de apotheek na te gaan vragen wat daar voor medicijnen gedeclareerd waren?

Is overigens wel een gegeven, dat je woont naar je inkomen als je werk hebt en als je het werk verliest en ineens een inkomen duik maakt, wie zijn schuld is het dan? Juist nu is het ook de tijd natuurlijk om je huis te verkopen, niemand heeft meer een cent te makken en iedereen is al blij dat de maand voorbij is, waar velen van ons de maand een week teveel heeft om door te komen!

Mensen dit is pas het begin van de grote klap, komt een nog een veel grotere, ik mag niet te politiek worden, anders wordt dit verwijderd.

Maar laten we nou eens om ons heen kijken, de paddenstoelen zijn de voedselbanken, de schuldsaneringen, de openbare verkopen van huizen.
Incassobureau's komen mensen te kort , ga nou eens wakker worden!
Het is niet de schuld van de gewone man, wel van het model waar in veel mensen leven en dan nog, je bezuinigd ergens op, gas en licht en dan komt er een nieuwe kosten post op! Ergens tussen neus en lippen werd er op telektekst in januari dat het eten 16% duurder was geworden, maar wij kunnen niet met geld omgaan?

Om de economie aan te jagen, prijzen omlaag en dan vooral de belastingen, geld moet kunnen rollen, om dit systeem te kunnen te laten draaien!

Hoe erg het kan zijn, ik geef een klein voorbeeldje, ik heb een mercedes, wel een oudje van 1994, van de week is van dorrie mijn benzine klep opengebroken en de benzine uit mijn auto gehaald, hoe ver kan je zakken?
Dit land is ziek en de grens wordt steeds groter!

Maar natuurlijk kunnen wij niet met geld omgaan, want onze sterke gulden is nu hetzelfde als de zwakke euro, alleen onze salarissen zijn niet mee gegroeid!

Gesloten