LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen video's huren bij Elite Media!!!

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
ontevredentelfort
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mar 2011 22:36

Geen video's huren bij Elite Media!!!

Ongelezen bericht door ontevredentelfort »

De meest waardeloze videotheek van Nederland!!! Had een openstaande boete van een paar euro, geen herinnering of wat gekregen, wel incassobureau van Hoek & Partners (maffia incassobureau = ook zeker geen zaken mee doen).

http://www.vhp-debtcollect.nl/

Op het internet wemelt het van de klachten over zowel Elite Media als het incassobureau.

Elite Media verdiend geen geld aan het uithuren van films maar via incassobureau's. De ondergang van dit soort frauduleuze videotheken is in zicht. Het is sowiezo al een stervende sector.

Advies. Blijf ver weg uit de buurt van deze oplichters

kuklos
Berichten: 10097
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Geen video's huren bij Elite Media!!!

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat zijn jouw acties sindsdien geweest?
Heb jij Elite Media schriftelijk benaderd met het verzoek om de vordering te specificeren? En hun te vragen naar bewijs dat er herinneringen verstuurd en door jou ontvangen zijn?
Heb je hetzelfde gedaan met het incassobureau?


1GEDUPEERDE
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2012 12:54

Re: Geen video's huren bij Elite Media!!!

Ongelezen bericht door 1GEDUPEERDE »

Reeds een maand geleden ook uit het niets een brief ontvangen van incassobureau van Hoek & Partners met de mededeling dat ik een extreem hoog openstaande bedrag, wat ik bij Elite Media Videotheken in Rotterdam blijkbaaropen heb staan binnen 10 dagen moest betalen. omdat ik een vrij druk leven heb en geen tijd heb in onzin heb ik deze betaald.
Heb ook netjes via de email van Hoek & Partners een email ontvangen dat hiermee de zaak was afgedaan en dus het dosier gesloten was.

En wat zie ik een Maand later, een zelfde brief van Hoek & Partners met het verzoek een iets hoger bedrag dan de vorige te betalen ook weer nav openstaande bedrag wat ik weer blijkbaar bij Elite Media Videotheken in Rotterdam open heb staan.

Van Hoek & Partners en Elite Media Videotheken spelen samen een heel vies spelletje.

Heb nu een jurist ingeschakeld en ik ga ook nog aangiften doen van oplichting door Van Hoek & Partners en Elite Media Videotheken...

Gesloten