Met 10 tegen 1 bedoel ik niet letterlijk 10 tegen 1 ; dat was bij wijze van spreken, maar misschien waren het er wel 10....ik had ze niet geteld.
Het valt mij gewoon op dat wanneer een TS een dergelijke post opent , waar hij uiteraard negatieve reacties op
kan verwachten dat er zoveel dezelfde soort reacties komen. Allemaal inhoudelijk nagenoeg hetzelfde en vooral negatief en boosaardig .
Dan denk ik zelf dat wanneer een enkeling stevig reageert dat dan de boodschap voor zo.n TS ook al wel duidelijk is.
Zodra het om schulden, wanbetalingen e.d gaat wordt het er vaak extra hard ingewreven en door velen en dat vind ik nu eenmaal niet nodig.
Hij gaf al aan dat ie moeite heeft om de eindjes aan elkaar te knopen en was er waarschijnlijk van uit gegaan dat de oudste schuld eerst wordt verrekend.
Wat er nu gebeurt : nu heeft ie een incasso aan zn broek met hoge kosten dus zit ie nog meer in de Dallas...
Maar zoals ik ook al schreef : ook zijn toon was aanvallend en beschuldigend.
Mensen die in zo.n situatie zitten zijn vaak niet meer genuanceerd , maar ook boosaardig en vaak wanhopig en ik denk dat dat komt door de armoe.