LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GGN

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
elfje11

GGN

Ongelezen bericht door elfje11 »

heluppppppp zit met de naam ggn in de maag kunnen jullie mij helpen :?ben hier nog niet zo goed in maar hopen dat jullie mijn verhaal kunnen lezen kan niet meer van die menseen afkomen een keer met hun te doen had hun behoorlijk bedrag hebben ze gekregen voor cz verzekering en nu komen ze overal voor als er maar weer wat is hups op de stoep of in de brieven bus kan niet meer AUB :evil:

seagoing racer2

Re: GGN

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste sprookjesfiguur,
heluppppppp zit met de naam ggn in de maag kunnen jullie mij helpen ben hier nog niet zo goed in maar hopen dat jullie mijn verhaal kunnen lezen kan niet meer van die menseen afkomen een keer met hun te doen had hun behoorlijk bedrag hebben ze gekregen voor cz verzekering en nu komen ze overal voor als er maar weer wat is hups op de stoep of in de brieven bus kan niet meer AUB
Je zit niet met GGN in je maag. Je hebt blijkbaar schulden die je moet betalen.
Zorg dat je financien op orde zijn dan blijft GGN vanzelf weg
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 10 feb 2010 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.

elfje11

Even netjes blijven graag ik zoek hulp en geen domme antw dat kan ik zelf ook wel

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Dat blijkt......aan je verhaal is geen touw vast te knopen. Zoek iemand die je verhaal duidelijk incl. details kan uitleggen.

Deurwaarder Mark

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Elfje,

Als je een goed antwoord of advies wilt, moet je wel je hele verhaal neerzetten. Hier kunnen we niets mee.

Het lijkt erop dat je steeds vaker met GGN te maken hebt. Eerst kwamen ze alleen voor CZ, en nu overal voor. Heb je veel meer schulden gemaatk dan ondertussen?

Zo ja, dan zou ik eens gaan kijken naar de mogelijkheden van schuldhulpverlening.

elfje11

Nouw zal het proberen in het abn,mijn man was altijd grensganger oftewel hij werkte in duitsland later in ned. maar voor een ned.baas maar dan op duitse voorwaarden,ook als hij hier werkte nederland,weer duitsevoorwaarden op een gegeven moment,hoorden we dat cz een regeling had dat mensen dan goodkoper een ziekenfonds konden krijgen en dat was heel goed koop,dochter kon daar ook terecht toen net achtien maakte niks uit,kom er maar bij maar toen mijn man nederlandse voorwaaden kreeg en een nederlandse baas,moesten we natuurlijk meer betalen ok,maar wilden toen van die andere jaren alles terug,en dat was nog al wat,want ik had toen in die tijd in het ziekenhuis gelegen mijn dochter met een flinke ontstekking in haar tand en kaak alles moest in gronigen verholpen worden,moesten dat allemaal terug betalen?hebben we ook gedaan,we wisten eerst niet waarom, we waren toch goed verzekerd ja was ook zo, dus we betaalden eerst niet, ik ga maar zo niet betalen dachten we????steeds gebeld en anders geprobeerd nee hoor U kunt gewoon betalen Ja en dan komt GGN gerechtzaak hopla nog meer betalen als je nu wel of niet op komt dagen???,je moet

toch recht kosten betalen want we waren er met mijn dochter voor het zelfde probleem toen zeiden ze je hebt geen afspraak vandaag ik zei gaa de boel is even na kijken jongen het is vandaag,Oja als we er nie hadden geweest bij de rechter die dag ,hadden we de recgt kosten moeten betalen NU waren we er ook en moesten als nog betalen ,ja wat wil je dan voorkomen kind is ook nooit goed verzekerd geweest dus moesten op het eind alles terug betalen en dat was een fiks bedrag hadden dat stiekum gespaard voor onse kinderen mee te nemen voor een week op vacantie naar buiten land omdat we zoveel jaar waren getrouwd 30jaar maar moest dat met tranen bekopen? we zijn in 2009 lid geworden van groene land hadden het verhaal al uitgelegd in dec 2008 ok U krijgt dat verzekerrings nummer en bent dan lid in 2009 oke mooi maar cz blijft brieven sturen nu nog steeds dit moet noe betaald worden en dat zomaar van die nota,s net als we bij hun nog verzekerd zijn willen dat zelfs niet eens,maar ze blijven gewoon doorsturen weet je dat word je wel een goed kwaad en mijn man is daar heel erg van acgter uitgegaan een flike klap van gehad,altijd heel hard gewerkt ,netjes geleefd altijd en niet voor niets altijd van huis kon hij ook 2dagen weekend hebben ,toen moest hij nederlands werken,en ook in nederland omdat daar geen wek meer was en wilde op zijn leeftijd wel s,avonds thuis zijn maar
we krijgen ze niet in verstand dat we bij hun weg zijn geoon weer een brief terug krijgen wat ons in 2008 niet werd vergoed?moeten we nog betalen dan denk je wel eens gvdeetjeHoe kun je bij twee verzekekeringen tegelijk zijn ja dat kon?mocht wel bij drie zijn ja weet het vanaf toen ook niet meer,dus dat is een beetje mijn verhaal nu weet je waarom mij dit zo zwaar lag,kijken als ik nu niet zo word begrepen hier blijf netjes!!!! anders hoef je niet te reageren sorry zit daar niet op te wachten en voor mijn typ fouten ,moet je er maar bij nemen, ben niet zo op de hoogte met de ABN maar daar zijn jullie weer goed in ieder zijn vak :) Hoop op goede reacties veel liefs

seagoing racer2

Nouw zal het proberen in het abn,mijn man was altijd grensganger oftewel hij werkte in duitsland later in ned. maar voor een ned.baas maar dan op duitse voorwaarden,ook als hij hier werkte nederland,weer duitsevoorwaarden op een gegeven moment,hoorden we dat cz een regeling had dat mensen dan goodkoper een ziekenfonds konden krijgen en dat was heel goed koop,dochter kon daar ook terecht toen net achtien maakte niks uit,kom er maar bij maar toen mijn man nederlandse voorwaaden kreeg en een nederlandse baas,moesten we natuurlijk meer betalen ok,maar wilden toen van die andere jaren alles terug,en dat was nog al wat,want ik had toen in die tijd in het ziekenhuis gelegen mijn dochter met een flinke ontstekking in haar tand en kaak alles moest in gronigen verholpen worden,moesten dat allemaal terug betalen?hebben we ook gedaan,we wisten eerst niet waarom, we waren toch goed verzekerd ja was ook zo, dus we betaalden eerst niet, ik ga maar zo niet betalen dachten we????steeds gebeld en anders geprobeerd nee hoor U kunt gewoon betalen Ja en dan komt GGN gerechtzaak hopla nog meer betalen als je nu wel of niet op komt dagen???,je moet

toch recht kosten betalen want we waren er met mijn dochter voor het zelfde probleem toen zeiden ze je hebt geen afspraak vandaag ik zei gaa de boel is even na kijken jongen het is vandaag,Oja als we er nie hadden geweest bij de rechter die dag ,hadden we de recgt kosten moeten betalen NU waren we er ook en moesten als nog betalen ,ja wat wil je dan voorkomen kind is ook nooit goed verzekerd geweest dus moesten op het eind alles terug betalen en dat was een fiks bedrag hadden dat stiekum gespaard voor onse kinderen mee te nemen voor een week op vacantie naar buiten land omdat we zoveel jaar waren getrouwd 30jaar maar moest dat met tranen bekopen? we zijn in 2009 lid geworden van groene land hadden het verhaal al uitgelegd in dec 2008 ok U krijgt dat verzekerrings nummer en bent dan lid in 2009 oke mooi maar cz blijft brieven sturen nu nog steeds dit moet noe betaald worden en dat zomaar van die nota,s net als we bij hun nog verzekerd zijn willen dat zelfs niet eens,maar ze blijven gewoon doorsturen weet je dat word je wel een goed kwaad en mijn man is daar heel erg van acgter uitgegaan een flike klap van gehad,altijd heel hard gewerkt ,netjes geleefd altijd en niet voor niets altijd van huis kon hij ook 2dagen weekend hebben ,toen moest hij nederlands werken,en ook in nederland omdat daar geen wek meer was en wilde op zijn leeftijd wel s,avonds thuis zijn maar
we krijgen ze niet in verstand dat we bij hun weg zijn geoon weer een brief terug krijgen wat ons in 2008 niet werd vergoed?moeten we nog betalen dan denk je wel eens gvdeetjeHoe kun je bij twee verzekekeringen tegelijk zijn ja dat kon?mocht wel bij drie zijn ja weet het vanaf toen ook niet meer,dus dat is een beetje mijn verhaal nu weet je waarom mij dit zo zwaar lag,kijken als ik nu niet zo word begrepen hier blijf netjes!!!! anders hoef je niet te reageren sorry zit daar niet op te wachten en voor mijn typ fouten ,moet je er maar bij nemen, ben niet zo op de hoogte met de ABN maar daar zijn jullie weer goed in ieder zijn vak Hoop op goede reacties veel liefs
Beste Sprookjesfiguur,

Sorry hoor, maar er is nog steeds geen touw aan vast te knopen.
Jouw abn is niet mijn abn.

Ik denk dat je met alle papieren het beste naar een buro voor rechtshulp kan gaan. Misschien kunnen zij enige orde in deze chaos aanbrengen

Anne Nas

Ongelezen bericht door Anne Nas »

Als ik het goed begrijp dan bent u nu verzekerd bij GGN ?

elfje11

Snelle jelle,als je een beetje je best doet om dit te lezen?ga je niet zo :twisted: reageren ,dat wat jij schrijft zijn wij al drie keer geweest we hebben daar na alles zelf geregeld, maar ze gaan nu nog steeds door met die onzin dus geen poep praten anders niet reageren zei ik toch??????en hoezo abn er zijn ook nog mensen op mijn leeftijd die niet zo goed alles kunnen typen ,dus dan maar kssssssst weg wezen

R-Estau

Ongelezen bericht door R-Estau »

Uw man heeft in Duitsland gewerkt informeer eens bij het Amtsgericht in Duitsland wat uw mogelijkheden zijn.

seagoing racer2

Nee dat begrijp je echt verkeerd. GGN is de gerechtsdeurwaarder.

Het zou kunnen dat ze bij CZ en/of Groene Land Achmea verzekerd zijn, maar dit is erg onduidelijk

elfje11

R-Estau schreef:Uw man heeft in Duitsland gewerkt informeer eens bij het Amtsgericht in Duitsland wat uw mogelijkheden zijn.
Ja meneer of mevr hij was daar ook verzekerd hoor dussss eigelijk dubbel verzekerd weer,Hej U kunt mijn verhaal wel lezen geweldig :o Als mijn man iets had een ongeval op de bouw ,kon hij ook behandeld worden in het ziekenhuis ,en wij zelfs ook !!!gelukkig nooit iets gehad hoor mijn man zijn baas betaalde daar altijd voor ,en hij zelf ook een bijdrage dat was toen niet zoveel,maar altijd goed verzekerd nooit geen geld na die tijd betaald of maar een nota gekregen?

elfje11

seagoing racer2 schreef:
Nee dat begrijp je echt verkeerd. GGN is de gerechtsdeurwaarder.

Het zou kunnen dat ze bij CZ en/of Groene Land Achmea verzekerd zijn, maar dit is erg onduidelijk
Ja :oops: daar zijn we nu verzekerd daarvoor bij .......cz daar is het mis gegaan

seagoing racer2

dat wat jij schrijft zijn wij al drie keer geweest we hebben daar na alles zelf geregeld, maar ze gaan nu nog steeds door met die onzin dus geen poep praten
Als je nu eens begint met precies te bekijke wat CZ claimt. Misschien is het wel terecht en zijn het kosten uit 2008.

Je kunt ook nog met CZ in overleg treden. Zijn best wel redelijke mensen

Gesloten