LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
divata
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2008 18:56

Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door divata »

Voor vrijdag had ik nog nooit gehoord van Laser Services BV. Tot ik erachter kwam dat ze 4600 euro van mijn rekening hadden afgeschreven. Zonder mijn toestemming. Ik heb het gelijk laten storneren, maar mijn weekend was gelijk vergald. Ik zag best wat artikelen over bovengenoemd bedrijf, wordt het geen tijd dat RADAR daar een uitzending aan wijdt? Voor mensen met dezelfde ervaring, hoe pak ik ze aan???

furie67
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2008 19:48

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door furie67 »

Ik had ook nooit gehoord van dit bedrijf tot nog geen 5minuten geleden! Bij mij hebben ze op 26-06-2008 29,95 euro automatisch ingehouden en ik zou dus niet weten van wat! Ik zat zelfs in het buitenland!!!!! Hopelijk pakt iemand dit probleem op!!!!!!

Shalu
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2008 18:56

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door Shalu »

Ik wil graag reageren op de 2 onderstaand berichten.
Hetzelfde is mij gisteren ook overkomen. Ze hebben EUR 2500 van mijn bankrekening afgehaalt, zonder dat ik het wist. Ik ben er vandaag pas achter gekomen toen ik geld wou pinnen en dit mij niet lukte omdat mijn credit saldo overschreven was. Ik was meteen naar de bank gegaan om het reknr van Laser Service BV te laten blokkeren. Kunnen jullie ons helpen uitzoeken was voor bedrijf dit is, voordat meerdere mensen hiervan de dupe worden.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door gravedigger »

Houdt wel in de gaten dat er waarschijnlijk debetrente wordt ingehouden door de bank! Die kan je claimen bij LC :idea:

ridder80

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door ridder80 »

ik heb ze gevonden ze zijn een onderdeel van deze bv.

LASER-Lafayette Services Nederland BV

Larenweg 78 -96
5234 KC 'S-HERTOGENBOSCH
NEDERLAND

t: 073-6459950

f: 073-6459969

w: Niet opgegeven

e: Email LASER-Lafayette Services Nederland BV

PolitieAgent
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 dec 2007 03:15

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door PolitieAgent »

Je kan klacht indienen bij de bank dat trekken ze het contract voor automatische incasso in!

Droopyrwk
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 jun 2008 13:26

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door Droopyrwk »

Als ik jou was zou ik het bedrag direct door de bank laten storneren, moet jij wel voor naar de bank. Ondertussen sta jij in de min, moet je ook rente over betalen en zij ontvangen rente over hun gestolen positief saldo.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dit is, helaas, niets nieuws.

Zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=77 ... ubmit.y=15

Een zoekopdracht op het tros forum op woord : lafayette.

Mischien toeval - maar deze naam komt erg veel voor onder incasso en dergelijke.

Voor gedupeerden : per direct laten storneren - en naar de bank gaan (met legitimatie) en een selectieve blokkade op dit bedrijf laten doen.
Dan met kopie bankafschrift, kopie bewijs selectieve blokkade en eventuele andere papieren naar de politie voor aangifte wegens diefstal.
Als een bedrijf / persoon erg vaak een selectieve blokkade krijgt, kan dat bedrijf, of die persoon, het recht op automatische verliezen - en gaat ook de bank onderzoek doen.

Hoe meer mensen dit melden, hoe beter.
- Terughalen
- Blokkeren
- Aangifte

En, bewaar alle relevante papieren, bewijzen e.d in een dossier.
Maak GEEN telefonisch contact, tenzij je gesprekken kan opnemen.

EDIT:
Trouwens - zoek eens op google naar dit bedrijf.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=LAS ... eken&meta=

Ze schijnen onder andere de IKEA cadeaukaart te doen..
Mischien dus ook een brief hierover naar de bedrijven waarmee zij zeggen zaken te doen.

PolitieAgent
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 dec 2007 03:15

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door PolitieAgent »

Daar heeft Ikea weinig aan. Het kan altijd zijn dat ze groot zijn en dat mensen misbruik maken door andere rekeningnummers op te geven, maar zoveel slachtoffers is aan de ene kant ook wel vreemd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@politieagent - klopt, van een persoon zullen ze niet wakker liggen.

Maar als er meerdere meldingen gaan komen - ook van bedrijven (begrijp ik uit deze postings) - zullen ze waarschijnlijk snel aan de bel trekken.

Want mensen zijn doorgaans vrij simpel - Oplichters Leveren Ikea Card = Ikea doet aan oplichting.
Niet correct, deze gedachtegang, maar het kan dus een gigantisch imagoprobleem voor Ikea opleveren.
En laten ze DAAR nu net gevoelig voor zijn....

divata
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2008 18:56

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door divata »

Ik heb het al laten storneren, klacht ingediend via mijn bank, de politie wou mij niet helpen. Ik werd netjes met een kluitje in het riet gestuurd met de mededeling dat ik het maar zelf met Laser Services moest oplossen.
Aangezien het een soort kredietverstrekker is kan er officieel een klacht ingediend worden via het AFM (Autoriteit Financiele Markten) daar staan ze ook op soort van een zwarte lijst.
Inmiddeld check ik vrij vaak of ze weer geld hebben afgeschreven maar tot nu toe totaal niets meer van gehoord...Ze hebben ook niet op mijn e-mail gereageerd.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door CB »

Oorzaak blijkt een nieuw automatiseringssysteem te zijn. Zie onderstaande link:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=3765817

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tuurlijk..
Foutje in het systeem.

Probleem is - een computer doet EXACT wat de gebruiker ingeeft.
Dat is het voordeel en het nadeel - omdat de computer niet bepaalt wat fout is.

Dus het afschuiven op een nieuw systeem geloof ik niet zo veel in.
Zeker niet gezien de bedragen die in dit topic genoemd werden.

manolomichi
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2008 19:30

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door manolomichi »

23 juli BEN IK ERACHTER GEKOMEN DAT LASER SERVICES BV 2900 EURO VAN MIJN REKENING HEEFT GEHAALT. IK HEB NOOIT VAN DEZE INSTANTIE GEHOORD EN KREEG VAN DE BANK TE HOREN OM TE GAAN GOOGELEN OM EEN EN ANDER TE WETEN.DE BANK IS NU BEZIG OM HET GELD TERUG TE BOEKEN EN HUN TOEGANG TE BLOKKEREN DAT ZE GEEN GELD MEER VAN MIJN REKENING KUNNEN WEGHALEN.ZE HEBEN TOT 2 MAAL TOE GELD WEGGEHAALD WAARDOOR DE BANK WEER DAT GELD TERRUGBOEKTE EN NU HEBBEN ZE WEER DEZELFDE BEDRAG WEER WEGGEHAALT.DAT DIT IN EEN LAND ALS NEDERLAND KAN GEBEUREN IS DIEP EN DIEP TRIEST.
NORMALE MENSEN DIE HARD WERKEN VOOR HUN GELD WORDEN ZOMAAR OPGELICHT.IK HOOP DAT RADAR AUB EEN EIND HIER KAN MAKEN EN DE DESBETREFFENDE PERSOON AAN DE KAAK TE STELLEN.ALVAST BEDANKT.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@manolomichi :
Op welke datums heeft men afgeschreven?

manolomichi
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2008 19:30

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door manolomichi »

12 juli en en ergens vorige week maar de exacte datum van vorige week weet ik niet precies morgen luister ik naar de abn foon op mijn werk dan geef ik het aan.ik was nl heel erg overstuur dat ik het niet meer weet sorry. morgen weet ik het zeker.

natasha26
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2008 23:01

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door natasha26 »

Dit kan van primeline zijn. Heb in het verleden bij mediamarkt op afbetaling gekocht.

boywes
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2008 17:12

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door boywes »

Ook nooit gehoord van Laser Services BV.
Dit bedrijf van uit mijn kan nooit de opdracht gegeven om automatisch geld van mijn rekening af te schrijven.
Op de 13-03-2008 bij HALFORDS een TOM-TOM gekocht met de vermelding dat deze pas over twee jaar zonder rente hoeft te worden voldaan.
Door Prime Line inmiddel meerder malen gebeld of dat ik meer geld wilde opnemen bij hun, maar daar niet opgereageerd.
Tot mijn verbasing word er nu al twee maanden geld van mijn rekening gehaald door boven genoemd bedrijf.
Het laatste bedrag nu terug laten storten en wachten op reactie.

H.J.Rorije
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2008 18:58

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door H.J.Rorije »

hier ook even een bericht van mij gelukkig heeft laser services niet zo veel van mijn bankrekening afgeschreven maar ik heb het toch onmiddelijk terug laten boeken en ook laten blokkeren dat zij niet nog eens een bedrag af kunnen schrijven hoe is dit toch mogelijk dat dit zo maar kan gebeuren zonder dat ik hier een opdtracht voor geef mevr rorije uit bleiwijk

Melie
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2008 10:45

Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV

Ongelezen bericht door Melie »

Mijn moeder is ook slachtoffer geworden van dit BV. Wij kennen dit bedrijf TOTAAL NIET weten niet hoe dit BV aan onze gegevens komt etc???
Er is al 4 keer een bedrag van 30 euro afgehaald. Dit hebben we weer laten stoneren en gaan het nu inderdaad laten blokkeren.
Snap alleen niet hoe dit kan en mag gebeuren???
Hoe komt dit bv aan al onze gegevens, en hoe kan het dat ze gemachtigd zijn om dit soort dingen te doen...???

HELP!!!

Gesloten